Ik heb nu dus een dropdownmenu met enkele items erin, maar ikheb nu dus een probleempje.
Het zit namelijk zo:
Er zijn 2 frames. 1'tje bovenin van zo'n 120 pixels 1'tje d'r onder.
In het frame boven zit een dropdownmenu met enkele items erin en die werkt perfect (al zeg ik het zelf
), maar wanneer dit menu uitklapt dan klapt hij op z'n eigen pagina uit en dus is de onderkant niet zichtbaar, want dat valt buiten de grenzen van het frame
Aangezien ik hier niet kan ftp'en (stomme proxy) kan ik niet een verhelderend plaatje neerzetten, maar ik zal m'n best doen om dit in ASCII te tonen
Hmmmm....nou ja ik hoop dat jullie het snappen. Zal vanavond wel een 'echt' plaatje uppen (als deze thread dan nog niet is gesloten).
A= Bovenste frame
B= Onderste frame
1= Stukje menu dat wel wordt getoond
2= Stukje menu dat niet getoond kan worden
Aangezien we hier IE6 gebruiken (en het daar ook alleen maar compatibel voor hoeft te zijn) moet er wel een oplossing zijn, zodathet hele menu kan worden getoond.
Ik weet dat het bestaat, maar ik heb geen idee wat het commando hiervoor is, of hoe ikhet moet aanroepen.
Het dropdownmenu wordt dus met een javascriptje aangeroepen en de rest van het bovenste frame is gewoon html
Het zit namelijk zo:
Er zijn 2 frames. 1'tje bovenin van zo'n 120 pixels 1'tje d'r onder.
In het frame boven zit een dropdownmenu met enkele items erin en die werkt perfect (al zeg ik het zelf
Aangezien ik hier niet kan ftp'en (stomme proxy) kan ik niet een verhelderend plaatje neerzetten, maar ik zal m'n best doen om dit in ASCII te tonen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| _____________ | | |___| A | | | |___|_1_|_____ | | | | | 2 | B | |___| |____________| |
Hmmmm....nou ja ik hoop dat jullie het snappen. Zal vanavond wel een 'echt' plaatje uppen (als deze thread dan nog niet is gesloten).
A= Bovenste frame
B= Onderste frame
1= Stukje menu dat wel wordt getoond
2= Stukje menu dat niet getoond kan worden
Aangezien we hier IE6 gebruiken (en het daar ook alleen maar compatibel voor hoeft te zijn) moet er wel een oplossing zijn, zodathet hele menu kan worden getoond.
Ik weet dat het bestaat, maar ik heb geen idee wat het commando hiervoor is, of hoe ikhet moet aanroepen.
Het dropdownmenu wordt dus met een javascriptje aangeroepen en de rest van het bovenste frame is gewoon html
[ Voor 4% gewijzigd door Jan_V op 10-12-2002 12:57 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ