Nieuw forum: maatschappelijke issues

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Aangezien er zowel in SG als in WL als in TFP allerlei topics lopen over sociaal en maatschappelijke discussies vroeg ik me af of het niet wat is om een nieuw forum te introduceren. Persoonlijk vind ik namelijk dat het W gedeelte in WL aardig in het slop raakt (al draag ik daar jammergenoeg ook voor een deel zelf aan mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik vind dat het prima in de bestaande fora past...

Een extra forum zal alleen slagen als er veel vraag naar is. En met alle respect, zoveel topics zie ik dan niet in dat forum terechtkomen.

Bovendien is het niet de core-business van GoT, en past het prima in de bestaande fora. Ik denk dat een dergelijk forum zoals jij bedoelt heel snel zal doodbloeden.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
het hoeft toch niet zo te zijn dat alle mogelijke onderwerpen aan bod moeten kunnen komen op got? er zijn nog andere websites enzo

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

En daarnaast, zo kun je wel voor elk onderwerp een subforum maken... op die manier verdeel je alles veel te veel, en krijgen sommige soorten topics totaal geen aandacht meer van bepaalde groepen users, omdat ze dat subforum niet inkijken... zoals het nu is, dus dat het bijvoorbeeld in SG staat, zien meer users het en reageren er meer mensen...

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al gezegd: GoT is een techforum. Maatschappelijke discussies zijn zeker interessant maar niet waar GoT voor bestaat. GC is een toevoeging maar niet een hoofddoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online
Ok, niet dus.

Dan heb ik nog twee kleine vraagjes die hier weliswaar niet bij aansluiten maar waarvoor ik het zinloos vind om twee nieuwe draadjes te openen.

1. Bij sommige users staat dat hun laatste bezoek op 01-01-1970 was. Kan iemand dit verklaren (vb: [Verwijderde gebruiker])

2.Bij de prefs staat ook 'templateset', alleen is er maar 1 te kiezen (got). Zitten hier restricties op (aangezien ik geen belangrijk persoon ben op GoT)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

OpifexMaximus schreef op 10 december 2002 @ 13:28:
Ok, niet dus.

Dan heb ik nog twee kleine vraagjes die hier weliswaar niet bij aansluiten maar waarvoor ik het zinloos vind om twee nieuwe draadjes te openen.

1. Bij sommige users staat dat hun laatste bezoek op 01-01-1970 was. Kan iemand dit verklaren (vb: [Verwijderde gebruiker])
dit is een inactieve user, die nog niet sinds de upgrade naar react op dit forum is geweest
2.Bij de prefs staat ook 'templateset', alleen is er maar 1 te kiezen (got). Zitten hier restricties op (aangezien ik geen belangrijk persoon ben op GoT)?

nee er is er simpelweg nog maar 1 :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:34

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

OpifexMaximus schreef op 10 december 2002 @ 13:28:
Goede vraag, heb ik ook al willen stellen, maar ik vond het ook niet echt een nieuw topic waard.

edit:
Beantwoord in de tijd dat ik zat te lezen en typen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Freee!! op 10-12-2002 13:33 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
D2k schreef op 10 December 2002 @ 13:29:
nee er is er simpelweg nog maar 1 :)
En het kost flink tijd om er een te maken ( en te onderhouden ). :) Dus reken maar niet snel dat er flink wat keuze tussen de templates komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online
Glimi schreef op 10 december 2002 @ 13:40:
[...]

En het kost flink tijd om er een te maken ( en te onderhouden ). :) Dus reken maar niet snel dat er flink wat keuze tussen de templates komt.
Is het dan niet een beetje een nutteloze functie, die net zo goed weggelaten kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
OpifexMaximus schreef op 10 december 2002 @ 13:43:
Is het dan niet een beetje een nutteloze functie, die net zo goed weggelaten kan worden?
Het is gewoon een reactfunctie, die hier niet gebruikt wordt. Misschien/waarschijnlijk past react het wel veelvuldig toe, waardoor ze de software aan veel bedrijven (in de bedrijfsstijl) kunnen verkopen. Tevens scheid je met templates ook de presentatie met de programma lociga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online
Glimi schreef op 10 December 2002 @ 13:45:
[...]

Het is gewoon een reactfunctie, die hier niet gebruikt wordt. Misschien/waarschijnlijk past react het wel veelvuldig toe, waardoor ze de software aan veel bedrijven (in de bedrijfsstijl) kunnen verkopen. Tevens scheid je met templates ook de presentatie met de programma lociga
Ok, tanx
Pagina: 1