Toon posts:

L1 bruggen op Duron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zeer binnenkort een Duron 700 en een KT7 kopen en vraag me af wat beter is, meteen de L1 bruggen verbinden of later m'n processor en heatsink eraf halen en dan pas de bruggen verbinden ? ( dat brengt volgens mij wel meer risico's met zich mee, zoals hat afbreken van hoekjes van de core... )

BvD :)

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:40
Gelijk verbinden, scheelt later weer.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:14

Opa

Nu Multifocaal!

Natuurlijk gelijk verbinden. Daar doe je verder niets speciaals mee. Je herstelt de CPU tot zijn oorspronkelijke staat. >:)
Het feitelijke overclocken staat daar geheel los van...
Doe het kleuren wel meteen goed: neem een niet al te hard .5 mm vulpotlood. Dat laat goed grafiet achter zonder over de naastliggende bruggen te kalken. Beter in 1 x goed dan weer de koeler loshalen zoals ik dus. (Gelukkig heb ik de voetjes op de cpu nog)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Hey boefje, je kan het beste de l1 bruggen inkleuren en zorg dat de l1 contactjes elkaar niet raken want dan gaat hij vreemd doen.
Plak er dan een stuk dubbelzijdig plakband op, dat niet (!) geleid, zodat het op zn plaats blijft bij hogere tempraturen.
De potloodshit ging er steeds af bij mij op 50/55/60 graden, maar nu werkt het al 2 maanden ofzo.
Veel Plezier.

Verwijderd

euh bestaat er dan ook dubbelzijdige tape die wel geleid ik geloof toch van niet..

tape is nog altijd plastic.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand AUB nog één keer uitleggen hoe er streepies getrokken moeten worden :)

Verwijderd

kijk hier maar even:
Pagina: 1