barebone systeem

Pagina: 1
Acties:

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 13:24

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
Ik wil graag een barebone systeempje kope wat ik alleen ga gebruiken voor DVD en divx playback,
op deze page staan er veel http://shuttle.ece-it.nl/
nou weet ik niet welk type goed genoeg is, zoals die SV24 is niet duur meer, maar ik weet niet of de tv-out wel snel genoeg is, iemand hier ervaring mee?
Ik heb de search al veel gebruikt maar kan niet veel vinden over de TV-out ervaringen van de SV24 of andere types

[ Voor 16% gewijzigd door FRoSTy op 10-12-2002 12:10 ]

onbereikbaar.nl

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

http://www.bona.nl/barebone.htm
Had je deze even moet halen op de hcc. Ik heb hier 75euro voor betaald en met een p3 500 en een dvd speler werkt het perfect. Voor standalone pc heb ik zelf de shuttle xpc ss51g met een geforce met tv-out genomen, wat gewoon goed werkt.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De asus terminator is een goede en goedkope oplossing.

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
die asus terminator lijkt me nog wat te groot, die shuttles sijn mooi klein, alleen er is dus niemand die me kan vertelle of die tv-out van zon sv24 wel snel genoeg is voor dvd en divx playback

onbereikbaar.nl

• |sWORDs|
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

de eerste review van een shuttle barebone (ss50) die ik open staat dit al in:

I have tested and I can say the video quality is acceptable and it makes a cheap home theatre system for me.

Misschien iets beter zoeken? ;)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
ja dat is weer een duurder type, heeft ook andere video chipset erop zitten, kan niks vinden over de tv-out van de shuttle sv24

onbereikbaar.nl

• |sWORDs|
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

FRoSTy schreef op 12 December 2002 @ 01:09:
ja dat is weer een duurder type, heeft ook andere video chipset erop zitten, kan niks vinden over de tv-out van de shuttle sv24
Hmm owja? De 1e review die ik tegen kom met google:

http://www.hothardware.co...rds/shuttle_sv24(2).shtml

the TV-Out worked quite well, maxing out at 800x600 resolution

Daarnaast is bijna elke videokaart snel genoeg voor dvd playback. Het is de processor die het meeste werk verricht. Druk er dus een p3 750 of hoger in.

[ Voor 18% gewijzigd door |sWORDs| op 12-12-2002 09:20 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

die shuttle is wel leuker dan die asus terminator. vooral omdat je veel meer multimedia connectors hebt. en vooral niet te vergeten, een agp slot waar je een lekkere videocard in kan proppen...
enige prob met die shuttle's is dat zenogal kieskurig zijn kwestie geheugen.
maarja, welk^mainboard is dat tegenwoordig niet...

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Wat mij betreft zijn de Terminators of de Prodigy van ASUS echt een aanrader. Deze zijn kwalitatief erg goed en (heel) scherp geprijsd. Maar wel ietsjes groter idd (Prodigy valt mee).

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Ik heb zelf de sv25 (bijna gelijk aan de sv24) maar ik ben niet echt tevreden over de tv-out, want het beeld van mij trilt/beweegd soms een beetje, er zit denk ik een goedkoop video kaartje in.

'of die tv-out van zon sv24 wel snel genoeg is voor dvd en divx playback'
ik heb er een celeron 1200 in zitten, ja daar kun je dvd en divx mee afspelen jah.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 23:27 ]

Pagina: 1