Ik zit al een paar dagen zonder stats en sinds gisteren is de stats server ook niet meer toeganklijk Stats server down for maintenance..
Iemand nieuws??
Iemand nieuws??
2. The data loader is getting close. I am running some final tests on it now and if it does alright we will put the finishing touches on the site in very short order. I will not commit to a particular date because there are so many variables involved plus we in the stats team have had so much really crappy luck I don't want to jinx us.
Thanatos schreef op 10 december 2002 @ 12:43:
Huh dit snap ik niet egt.... ECC2 is tog nog niet eens van start gegaan
Leg mij bitte uit wat hier bedoeld wordt
Nah, heb ik tog egt iets gemistjeroon schreef op 10 December 2002 @ 12:50:
[...]
ECC2 is al 3 weken bezig, zie ook: ECC2-109 FAQ
Alleen zijn er nog geen stats. Daar wordt nu dus hard aan gewerkt, er zijn wat tegenslagen geweest, maar nu is er een goede server geregeld. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de dataloader, het stukje software dat de punten op gaat tellen en door gaat geven aan InNuedo, die er dan stats van gaat bakken
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik wacht inderdaad op de loader. Zonder dat kan ik niet veel...jeroon schreef op 10 december 2002 @ 12:50:
[...]
ECC2 is al 3 weken bezig, zie ook: ECC2-109 FAQ
Alleen zijn er nog geen stats. Daar wordt nu dus hard aan gewerkt, er zijn wat tegenslagen geweest, maar nu is er een goede server geregeld. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de dataloader, het stukje software dat de punten op gaat tellen en door gaat geven aan InNuedo, die er dan stats van gaat bakken
Verwijderd
Dat wordt toch geschreven......Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 15:08:
en wanneer komt die?
...
Deze plek is te koop.
Dat het te vroeg van start is gegaan ben ik met je eens, maar dat komt meer door het enthousiasme van de projectmensen denk ikHaranaka schreef op 10 December 2002 @ 16:05:
Toch vind ik het erg raar dat een project officieel van start gaat als er nog zoveel dingen ontbreken... En dan heb ik het niet alleen over de stats, maar ook er alleen maar een windows commandline client is. Geen (officiele) grafische windows client. Geen onderstuening voor anderen OSen (linux), wat dat betreft lijkt het wel wat op UD Think
Verwijderd
Kan het kloppen dat de officiele site plat is? Mijn CLient verstuurd ook geen DP's meer!!jeroon schreef op 10 december 2002 @ 16:56:
[nohtml]
[...]
Dat het te vroeg van start is gegaan ben ik met je eens, maar dat komt meer door het enthousiasme van de projectmensen denk ikIn tegenstelling tot THINK komt er voor ECC2 wel een linux (en algemene *nix) client (is nu in beta geloof ik). Dat er nog geen officiele GUI is, komt doordat ze eerst de CLI willen perfectioneren. Er zijn overigens al 2 niet-officiele GUI's beschikbaar.
En ook met de stats lijkt het goed te komen, dusse..laat maar komen dat project!
(Meer info op de site: http://www.ecompute.org/ecc2/ en het forum: http://doc-hopper.com/forum/index.php )
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Yepp.JustMe_ schreef op 11 December 2002 @ 11:24:
Dus het wordt straks in de eerste stats een verassing wie er al het meest aan heeft gedaan?!!
[rml][ ECC2] Problemen met DNS[/rml]Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 23:32:
het kloppen dat de officiele site plat is? Mijn CLient verstuurd ook geen DP's meer!!
'k heb nog een buffertje van een paar 100
The last two days have not been kind to the ECC2-109 project in regards
to DNS resolution.
Two days ago there was a major DoS attack on the DNS provider used by
both the DP server and the ECC2 forums. After the DNS provider being off
the air for 18 hours due to the DoS attack, we decided to buy DNS
hosting from a commercial service. As a result, the ECC2 forums came
back on the air almost immediately.
However I managed to mix up the DNS records while transferring the
account for eCompute. The result was that it took an extra day for me to
(a) discover/fix the problem and (b) have the new information replicate
throughout the Internet.
The good news is that any DP values you're holding due to not being able
to upload, will be automatically uploaded as soon as your computer can
"see" the DP server. Secondly I have confirmed that the eCompute domain
is starting to be seen by most name servers. With any luck at all,
things will be back to normal within the next few hours.
Jay Berg
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Intentionally left blank.
Verwijderd
Ik verwacht niet dat dit zo zal zijn. (stiekum hoop ik het alleen maar van niet). Als veel mensen denken zoals ik...Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 22:29:
het project loopt al een maand en het zou maar 3 tot 8 maand duren dus we zullen het uitspelen zonder stats *zucht zucht*