Toon posts:

[ECCP2]stats

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al een paar dagen zonder stats en sinds gisteren is de stats server ook niet meer toeganklijk Stats server down for maintenance..
Iemand nieuws??

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 10:26
Er wordt hard aan gewerkt: http://doc-hopper.com/forum/viewtopic.php?t=105
2. The data loader is getting close. I am running some final tests on it now and if it does alright we will put the finishing touches on the site in very short order. I will not commit to a particular date because there are so many variables involved plus we in the stats team have had so much really crappy luck I don't want to jinx us.

http://www.donorofniet.nl/

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Huh dit snap ik niet egt.... ECC2 is tog nog niet eens van start gegaan :?
Leg mij bitte uit wat hier bedoeld wordt ;)

• jeroon
Thanatos schreef op 10 december 2002 @ 12:43:
Huh dit snap ik niet egt.... ECC2 is tog nog niet eens van start gegaan :?
Leg mij bitte uit wat hier bedoeld wordt ;)

ECC2 is al 3 weken bezig, zie ook: ECC2-109 FAQ

Alleen zijn er nog geen stats. Daar wordt nu dus hard aan gewerkt, er zijn wat tegenslagen geweest, maar nu is er een goede server geregeld. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de dataloader, het stukje software dat de punten op gaat tellen en door gaat geven aan InNuedo, die er dan stats van gaat bakken :)

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06-2025
jeroon schreef op 10 December 2002 @ 12:50:

[...]

Alleen zijn er nog geen stats. Daar wordt nu dus hard aan gewerkt, er zijn wat tegenslagen geweest, maar nu is er een goede server geregeld. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de dataloader, het stukje software dat de punten op gaat tellen en door gaat geven aan InNuedo, die er dan stats van gaat bakken :)
Nah, heb ik tog egt iets gemist :/
Maar goed... Vraagje: hoe lang gaat het ongeveer nog duren voordat er stats beschikbaar komen op GoT?

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Als er geen stats zijn, is het nog niet begonnen ;) :P Da's logisch :7

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
het is wel al begonne punten tellen mee de client is officieel maar de stats zijn beta

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
jeroon schreef op 10 december 2002 @ 12:50:

[...]

Ik wacht inderdaad op de loader. Zonder dat kan ik niet veel...

Verwijderd

Topicstarter
en wanneer komt die?

Verwijderd

Dat wordt toch geschreven...... |:(
Je kunt toch ook zelf lezen?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Toch vind ik het erg raar dat een project officieel van start gaat als er nog zoveel dingen ontbreken... En dan heb ik het niet alleen over de stats, maar ook er alleen maar een windows commandline client is. Geen (officiele) grafische windows client. Geen onderstuening voor anderen OSen (linux), wat dat betreft lijkt het wel wat op UD Think ;)

Begrijp mij niet verkeerd, ik zit niet ecc2 of de mensen erachter af te kraken, zij verrichten zeer goed werk. Ik stel alleen vraagtekens bij het zo vroeg oficieel van start gaan van het project.

Ik ga zeker meedoen aan ecc2 zodra het project iets volwassener is. (linux client + stats + ev proxy)

...

• InNuedo
ECC2 is zo snel 'van start gegaan', omdat heel veel mensen heeeeeel snel aan de slag wilden en niet rustig wilden wachten..

de data-loader voor de stats is nu als het goed is werkend. De eerste test runs lijken ok. Ik moet nu weer verder met studeren en werken. Morgen ga ik de stats-pagina's aanpassen..

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hadden ze de beta maar niet moeten verspreiden :~

Deze plek is te koop.

• jeroon
[nohtml]
Haranaka schreef op 10 December 2002 @ 16:05:
Toch vind ik het erg raar dat een project officieel van start gaat als er nog zoveel dingen ontbreken... En dan heb ik het niet alleen over de stats, maar ook er alleen maar een windows commandline client is. Geen (officiele) grafische windows client. Geen onderstuening voor anderen OSen (linux), wat dat betreft lijkt het wel wat op UD Think ;)
Dat het te vroeg van start is gegaan ben ik met je eens, maar dat komt meer door het enthousiasme van de projectmensen denk ik :) In tegenstelling tot THINK komt er voor ECC2 wel een linux (en algemene *nix) client (is nu in beta geloof ik). Dat er nog geen officiele GUI is, komt doordat ze eerst de CLI willen perfectioneren. Er zijn overigens al 2 niet-officiele GUI's beschikbaar.

En ook met de stats lijkt het goed te komen, dusse..laat maar komen dat project! ;)

(Meer info op de site: http://www.ecompute.org/ecc2/ en het forum: http://doc-hopper.com/forum/index.php )

Verwijderd

jeroon schreef op 10 december 2002 @ 16:56:
[nohtml]
[...]

Dat het te vroeg van start is gegaan ben ik met je eens, maar dat komt meer door het enthousiasme van de projectmensen denk ik :) In tegenstelling tot THINK komt er voor ECC2 wel een linux (en algemene *nix) client (is nu in beta geloof ik). Dat er nog geen officiele GUI is, komt doordat ze eerst de CLI willen perfectioneren. Er zijn overigens al 2 niet-officiele GUI's beschikbaar.

En ook met de stats lijkt het goed te komen, dusse..laat maar komen dat project! ;)

(Meer info op de site: http://www.ecompute.org/ecc2/ en het forum: http://doc-hopper.com/forum/index.php )
Kan het kloppen dat de officiele site plat is? Mijn CLient verstuurd ook geen DP's meer!! :(

'k heb nog een buffertje van een paar 100 :)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Dus het wordt straks in de eerste stats een verassing wie er al het meest aan heeft gedaan?!!

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• InNuedo
JustMe_ schreef op 11 December 2002 @ 11:24:
Dus het wordt straks in de eerste stats een verassing wie er al het meest aan heeft gedaan?!!
Yepp.
Ik kan al wel verklappen dat DPC niet op 1 staat....

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 23:32:
het kloppen dat de officiele site plat is? Mijn CLient verstuurd ook geen DP's meer!! :(

'k heb nog een buffertje van een paar 100 :)
[rml][ ECC2] Problemen met DNS[/rml]

en nog nieuws daarover:
The last two days have not been kind to the ECC2-109 project in regards
to DNS resolution.

Two days ago there was a major DoS attack on the DNS provider used by
both the DP server and the ECC2 forums. After the DNS provider being off
the air for 18 hours due to the DoS attack, we decided to buy DNS
hosting from a commercial service. As a result, the ECC2 forums came
back on the air almost immediately.

However I managed to mix up the DNS records while transferring the
account for eCompute. The result was that it took an extra day for me to
(a) discover/fix the problem and (b) have the new information replicate
throughout the Internet.

The good news is that any DP values you're holding due to not being able
to upload, will be automatically uploaded as soon as your computer can
"see" the DP server. Secondly I have confirmed that the eCompute domain
is starting to be seen by most name servers. With any luck at all,
things will be back to normal within the next few hours.

Jay Berg

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Topicstarter
kunnen die niet nog wat meer ongelukken verzamelen????

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Ja het zit allemaal niet erg mee tot op heden.. Alles wat tegen kan zitten, zit ook daadwerkelijk tegen lijkt het wel.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

CF schreef een heel lap text (maar wel een goed stuk)!
OK Thnx dat topic had ik even over het hoofd gezien. Maar morgen komt mijn nieuwe 2600+ binnen en draaien er 8 P3-550 en 1 P3-735 full-time!

Verwijderd

Hij flusht weer!!!

Dus de DNS is weer Up!! :) P)

Verwijderd

Topicstarter
Hij blijft wel echt zeer lang uit hoor
Toeval of niet maar rc5-72 heeft ook geen stats meer
Het is toch verschrikkelijk dat die al hun projecten al starten wanneer de stats maar beta zijn *foei foei*

Verwijderd

Topicstarter
still nothing *zucht* net nu ik de 1000 DP haal al zeker
die server is al zeker 1 week niet meer toegankelijk en toen was hij al een week niet meer geupdate dit is echt teveel het project loopt al een maand en het zou maar 3 tot 8 maand duren dus we zullen het uitspelen zonder stats *zucht zucht*

• InNuedo
Ik ben druk bezig met andere dingen. Loader werkt nu goed. Stats zien er goed uit behalve de 'welke plaats had ik gisteren'-nummers... rest doet het dus wel goed...

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:16

aKra

Intentionally left blank.

Jammer genoeg doe ik geen ECC2 meer ;(

Althans, op maar 1 machine met 400 It/sec...

Dus ik behoud rustig 7000 DP's op me naam and thats it!

Intentionally left blank.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 22:29:
het project loopt al een maand en het zou maar 3 tot 8 maand duren dus we zullen het uitspelen zonder stats *zucht zucht*
Ik verwacht niet dat dit zo zal zijn. (stiekum hoop ik het alleen maar van niet). Als veel mensen denken zoals ik...

Ik weiger veel te flushen zolang er geen stats zijn, ik heb dus nog een aantal flinke buffertjes staan. (1000 is voor mijn heeel flink)!

Dus zodra er stats zijn gelijk maar een megaflush doen ? :o :+
Pagina: 1