Toon posts:

stats problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Worden de stats van dpc.linuxers.nl/byemail.html niet meer in de overal dpc.tweakers.org/proxystats/byemail.html meegenomen?
Vanmiddag ging die nog wel goed.
Ben net lekker opweg mijn buffer leeg te pompen

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De verbinding tussen Neptune en de proxy van Rick loopt een beetje moeizaam vanavond. Ik weet er in ieder geval van en het komt vast wel weer in orde zodra Chello ontdekt dat er ergens bij hun een stekkertje los is gegaan.

Verwijderd

Topicstarter
ben ook al vanaf 10:30 bezig mijn buffer bij rick te krijgen.
Hij zit nu op 95000 en gaat denk ik door tot 110000.
schiet niet echt op dus maar, hij gaat wel gewoon door.

• Chaos
  • Niet online
En dan te bedenken dat die verbinding alleen maar over intern Chello netwerk loopt. Toch presteren ze het om een ping van 400ms en een packetloss van 50% te halen :(.

Verwijderd

Topicstarter
TOP.
Het opvragen van de stats bij Rick ging ook al steeds langzamer. Dacht dat het misschien te maken had met de groter wordende proxybuffer.

• Chaos
  • Niet online
Gemiddelde ping en packetloss van mijn server naar de AMS-IX-gateway van Chello:

Afbeeldingslocatie: http://lijnmonitor.tcw.cx/graph/graph.gif

http://lijnmonitor.tcw.cx

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-05 12:11

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Whaaaaaaaaaaah ik word _gek_ van die *@^%$#*@!%$# verbinding hier :(.

Anyways, die fijne keyproxy zorgt wel voor een load van (soms) meer dan 7. Ook daarom kan het zijn dat het scriptje dat de logfiles online zet en ppstats.pl moeilijk gaan doen. Ik heb een paar dagen de keyproxy herstart (stond 618 uur aan) en de proxybuffer gemoved, dus hij was weer heel snel. Nu dus schijnbaar niet meer.. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat je wel lukken om die blokken bij D.net te krijgen. Want ik ben nu mijn blokken weer aan het verzamenlen en donderdag komt het laatste stukje je kant op.

Zou het nog lukken om de blokkenstats van gisteren bij de centrale stats te krijgen?

• Chaos
  • Niet online
Applausje voor Gelrevision. Het is eindelijk gelukt om Rick's log van gisteren in een geheel binnen te halen.

Zodra de Adjes wakker zijn zal ik vragen of ze de DNS willen aanpassen en dan migreer ik de hele boel naar Chello. Hopelijk gaat het dan iets beter, erg veel slechter kan het in ieder geval niet.

Verwijderd

Topicstarter
Perfect, om te horen dat het je aandacht heeft.

• Chaos
  • Niet online
dpc.tweakers.org zal tegen de avond wel weer werken. Tot die tijd:

http://d82039.dtk.chello.nl

• Chaos
  • Niet online
Hmm, toen ik net de omvang van het log zag begon e.e.a. mij duidelijk te worden. Dat ding is 5,3 MB(!) Nu heb ik 'm maar met GetRight opgehaald en ik hoop dat er nu niet weer fouten inzitten. Een extra statsrun loopt en zal rond 16.35 klaar zijn.
Pagina: 1