[mandrake 9]everybuddy onleesbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 16:58
Hallo iedereen,

Ik heb net mandrake 9 geinstalleerd en everybuddy zit daar ook bij. Wil ik gaan msn'en. Start goed op. Beginnen vriendjes tegen me aan te lullen: zie ik niks... Alleen dat ze aan het typen zijn. Niet heel handig als je aan het praten bent. Hoe kan dit, en belangrijker: hoe los ik dit op: de search gaf weinig aan wat van belang was volgens mij.

Paul

Verwijderd

Zit je achter een firewall?

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

[halfoftopc]
Probeer anders een AMSN. Ik gebruik deze zelf ook en vind het een hele fijne msn cloon.

• Paultje3181
Volgens mij niet, heb iig niets geconfigureerd. Ik heb de uitgebreide install van mandrake gedaan

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Everybuddy werkte bij mij ook niet goed. Probeer eens KMerlin, KMess, GAIM of AMSN.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• Paultje3181
Alarmnummer schreef op 10 december 2002 @ 11:34:
[halfoftopc]
Probeer anders een AMSN. Ik gebruik deze zelf ook en vind het een hele fijne msn cloon.
Heb ik ook al aan gedacht, maar ben een beetje n00b. kon alleen .tgz vinden. Heb 'm uitgepakt en make install gedaan en volgens mij heeft ie 'm nou, maar hoe start ik m op??? Sorry voor de stomme vraag. Ik kan geen uitvoerprog vinden. Heb KDE

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Doe eens in een xterm: whereis amsn

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Verwijderd

euhm je moet eerst de wish package geinstalleerd hebben voor amsn

als root installeren dan kun je "wish amsn" typen om hem te starten.

• Paultje3181
oke ik ga het proberen. Zit nu niet achter mijn compu, maar op het werk. Kan ik wish gewoon installeren en dan doet ie het gewoon?

Verwijderd

Het lijkt me dat je eerst zelfs maar eens wat moet gaan proberen, zoeken, lezen etc. De bedoeling van NOS is niet dat we je aan het handje nemen en alles voor je oplossen. Lees voordat je weer een topic opent in NOS de onderstaande draad eens goed door:

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.