Geforce4 TV-OUT 40.xx probleem

Pagina: 1
Acties:

• wkunee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Sinds ik de 40.xx drivers gebruik heb ik het volgende probleem:
als ik nview aanzet krijg ik ineens lelijk beeld op mijn monitor en tv.
Het probleem doet zich voor in windows 2d en 3d spellen, het lijkt wel of er een groffe JPG of DIVX compressie over het beeld heen zit, zie het plaatje. Ik kan het wel capuren en saven in PAINT maar als ik dan nview uitzet en het plaatje dus bekijk is het weer gewoon, dus heb ik er een foto van genomen:

pic verwijderd, kun je misschien een plaatje met een normale grootte posten ? het is vanzelfsprekend dat plaatjes van 2048x1536 hier niet thuis horen. :{

Misschien is het zo niet makkelijk te zien, maar als je het spel zelf speelt zie je dat het niet meebeweegt met de bewegingen en dus als een overlay over het scherm zit en vooral textures.
wie kent dit? hoe op te lossen?

relevate specs:
WindowsXP 2600
POV geforce4 ti4200 64m 3.3ns 250@300/500@550
OMEGA detonator 40.72 (die het probleem VERMINDERT)
TFT monitor
TV PAL B of G

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 20:08 ]

• wkunee
  • Niet online
hmm...kom er net achter het is ook zo met alle andere drivers...heb voor dit probleem wel wat getweaked met rivatuner enzo, misschien dat het registry van windows xp beschadigd is.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:09
ik heb dus precies het hetzelfde als ik nview gebruik, beeld word vertekend en er zitten een paar lelijke strepen in

(sluit dvi en d_sub aan op monitor)

ik heb dit niet met de niet 40.xx drivers

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• wkunee
  • Niet online
nou het plaatje heb ik expres zo groot gedaan anders was het niet te zien.
nou..ik heb het met alle drivers...
dat wast voor nu