een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Hum, mooi.the_dgc schreef op 10 december 2002 @ 13:36:
ja ik ben net aan het zoeken geweest. en ook op een ander forum. en via daar heb ik het antwoord al gehad
Maar zou je ze dan hier ook willen posten, voor de andere geïnterreseerden (like me
🌞🍃
nou de commando's staan gewoon in je readme.txtDataBeest schreef op 10 december 2002 @ 13:49:
[...]
Hum, mooi.
Maar zou je ze dan hier ook willen posten, voor de andere geïnterreseerden (like me![]()
)
maar ik heb alleen een ander probleem
ze verwijzen in de readme naar een paar bestanden (banlist.txt, netpress.ini en server.ini) die je nodig hebt voor om de dedicated sever op te kunnen starten zonder de grafiche modus. alleen de map en de bestanden zijn nergens te vinden.
de map zou een map moeten zijn waar de savegames in staan alleen die map bestaat niet en die word ook niet aangemaakt op het moment dat ik het spel in de gewone modus aan het draaien ben.
kan er iemand mij precies vertellen in welke map de betreffende bestande moeten staan. de bestanden van een werkende server zijn ook welkom.
Verwijderd
Als ik nfshsp2.exe -server start (zou je moeten doen voor dedicated server zonder grafische omgeving) dan start ie nog steeds het hele spel
Maar helaas no go
Is ut iemand al gelukt ??
Verwijderd
Staat in de readme van nfs. Alleen dat werkt dus mooi nie, want ut moet zijn.. +serverNote that if the executable is started with a command of -server
Gebruik je dit dan start ie een dedicated server zonder de grafische modus
eindelijk een goed antwoord op mijn vraag.
alleen jammer dat ik het niet meer voor dit evenement kan gebruiken. maar toch.. handig voor de volgende
Helaas is het mij nog niet gelukt om collision uit te krijgen in dedicated modus, deze setting lijkt alleen beschikbaar te zijn als je ook het grafische gerommel erbij opstart.
Ik heb er al een mailtje aan gewaagd richting EA, helaas gaven die het na 3 reply's al op.
Koop je eens wat legaals, helpen ze je nog niet.
Voor de liefhebbers, een linkje naar het supportcall-log
Let vooral even op, het eerste antwoord is JA, als ik dan verder vraag komen ze meteen met het verhaal dat ze een dedicated server niet supporten.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
waarom zou je dat uit zetten.... das juist een van de dingen die leuk zijn. dat het gewoon kan gebeuren dat iemand je rraakt. op het moment dat die andere wagen gewoon door je heen gaat dan is de lol er ook snel af hoorWimmel schreef op 16 december 2002 @ 21:40:
Bij mij werkt het wel als ik in de shortcut -server zet.
Helaas is het mij nog niet gelukt om collision uit te krijgen in dedicated modus, deze setting lijkt alleen beschikbaar te zijn als je ook het grafische gerommel erbij opstart.
Ik heb er al een mailtje aan gewaagd richting EA, helaas gaven die het na 3 reply's al op.
Koop je eens wat legaals, helpen ze je nog niet.
Voor de liefhebbers, een linkje naar het supportcall-log
Let vooral even op, het eerste antwoord is JA, als ik dan verder vraag komen ze meteen met het verhaal dat ze een dedicated server niet supporten.
Dat ben ik niet met je eens, ik heb een dedicated server draaien waar we met een vaste groep mensen zitten. We zijn dusdanig aan elkaar gewaagd, dat we regelmatig bumper in bumper finishen.the_dgc schreef op 20 December 2002 @ 10:29:
[...]
waarom zou je dat uit zetten.... das juist een van de dingen die leuk zijn. dat het gewoon kan gebeuren dat iemand je rraakt. op het moment dat die andere wagen gewoon door je heen gaat dan is de lol er ook snel af hoor
Neemt niet weg dat collision aan soms ook leuk is, waar het om gaat is dat deze functie niet beschikbaar is in textmodus-server.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs