Ik zit met het volgende probleem:
Heb een palm m515 met een mobile telefoon nk 6510, die gprs geconfigureert is. Heb bij BEN (mn provider dus) een abonnement GPRS actief aangevraagd zodat ik kan emailen met mn palm. Ben namelijk nogal veel onderweg.
Ik kom alleen NIET uit die instellingen. Ik krijg wel verbinding (blijkbaar) maar geen ip op mn palm. Het GPRS-en doet het dus niet.
Mijn vraag is: heeft IEMAND ERVARING hiermee en kan deze mij helpen?? Verwijzingen naar de palm links hoeven niet, want ik wordt daar ook niet veel wijzer van. K snap het wel , maar de instellingen bij BEN zijn totaal anders en wordt daar dus niet veel wijzer van.
Alvast bedankt,
Mike
DIt zijn de instellingen:
APN : internet-act
IP adres: Door server toegewezen IP adres
Primary DNS: 193.79.251.39
Secondary DNS: hoeft niet ingevuld te worden
Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"ip", "internet-act","",0,0
WAAR moet ik deze instellen in mijn palm om gprs op mijn palm te krijgen???
Heb een palm m515 met een mobile telefoon nk 6510, die gprs geconfigureert is. Heb bij BEN (mn provider dus) een abonnement GPRS actief aangevraagd zodat ik kan emailen met mn palm. Ben namelijk nogal veel onderweg.
Ik kom alleen NIET uit die instellingen. Ik krijg wel verbinding (blijkbaar) maar geen ip op mn palm. Het GPRS-en doet het dus niet.
Mijn vraag is: heeft IEMAND ERVARING hiermee en kan deze mij helpen?? Verwijzingen naar de palm links hoeven niet, want ik wordt daar ook niet veel wijzer van. K snap het wel , maar de instellingen bij BEN zijn totaal anders en wordt daar dus niet veel wijzer van.
Alvast bedankt,
Mike
DIt zijn de instellingen:
APN : internet-act
IP adres: Door server toegewezen IP adres
Primary DNS: 193.79.251.39
Secondary DNS: hoeft niet ingevuld te worden
Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"ip", "internet-act","",0,0
WAAR moet ik deze instellen in mijn palm om gprs op mijn palm te krijgen???