Momenteel ben ik bezig met een stukje software dat straks commercieel ingezet moet kunnen worden.
Om de diverse klanten de keuze te kunnen geven tussen wat ze wel en niet willen gebruiken wil ik graag in modulestructuur gaan werken. Dat wil zeggen een basisapplicatie met diverse optionele module's. Wat is nou de beste structuur om zoiets op te zetten? Zet je alles (alle code etc.) in je applicatie en werk je met ini's (of reg-entry's of een serial) of is het wellicht verstandiger om de verschillende functionaliteiten allen in DLL's te bakken en die al dan niet te distribueren naar gelang de keuze van de klant?
Ikzelf neig erg naar de laatste optie, maar ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee hoe ik bijvoorbeeld menukeuze's uit een DLL kan peuteren om die in de hoofdapplicatie te gaan gebruiken.
Zowel Google, Google-groups als de search van GoT leveren geen antwoord op deze vraag, vandaar deze post.
Ikzelf neig erg naar de laatste optie, maar ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee hoe ik bijvoorbeeld menukeuze's uit een DLL kan peuteren om die in de hoofdapplicatie te gaan gebruiken.
Zowel Google, Google-groups als de search van GoT leveren geen antwoord op deze vraag, vandaar deze post.