[Windows CE] Startknop verdwenen *

Pagina: 1
Acties:

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Topicstarter
Dag volk,

Vraagje over Windows CE, we hebben hier zo'n pocket pc (zo'n cassiopeia ding) en nu hebben er wat mensen zitten klooien (altijd lastig) Maar nu het probleem, ik ben mijn start knop kwijt. Ik zit nu in een folder met active sync maar ik kom hier niet meer uit. ( nee zit geen balk met kruisjes en dingetjes bovenaan)

Kan geen enkele tutorial vinden over CE alleen maar programmer's meuk. Heb geen alt of windows knop in dat toetsenbordje dus daar kan ik ook niks mee. Iemand ervaring met CE ik eigenlijk niet zo.

Nu kan ik hem wel helemaal resetten maar dan weet ik als het nog eens gebeurd nog niet hoe het moet :D

Graag mensen met ervaring en geen "Alt + F4", "CTRL + ALT + DEL" opmerkingen.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

(verkeerd gelezen)
Ik zou het een reset geven (zal eenmalig zijn) maar wanneer de error weer terug komt bellen/mailen naar de leverancier.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 10:54 ]

• Muppet

Muppet

Topicstarter
Muppet schreef op 10 december 2002 @ 10:46:
Nu kan ik hem wel helemaal resetten maar dan weet ik als het nog eens gebeurd nog niet hoe het moet :D
Altijd leuk jezelf kwooten
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 10:48:
(verkeerd gelezen)
Ik zou het een reset geven (zal eenmalig zijn) maar wanneer de error weer terug komt bellen/mailen naar de leverancier.
Welke error ? Ik ben gewoon mijn start knop kwijt. Je leest nog steeds niet, of in je eigen woorden "niet goed".

[ Voor 56% gewijzigd door Muppet op 10-12-2002 10:56 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik denk dat hij wel goed leest maar dat jij niet helemaal duidelijk bent.. ik begrijp het volgende uit je verhaal:
- na klooien is startknop weg
- je reset het ding en startknop is weer terug
- je laat mensen er mee klooien zodat ie helemaal f*cked *p is, startknop is weg.
- je reset hem en startknop is er weer

Oplossing: laat die mensen niet meer met het ding klooien als ze er niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan.....

• Muppet

Muppet

Topicstarter
Ik heb dat ding niet gereset nog. (staat ook nergens in mijn verhaal) Maar je moet toch gewoon je start knop terug kunnen krijgen in Windows CE. Of is het gewoon jammer en moet je hem resetten en alles weer opnieuw instellen. Nee dat is fijn. Enige manier om zo'n ding te resetten is om alle batterijen eruit te halen en tijd laten liggen en opnieuw beginnen. Nou ik vind dat geen oplossing. Probeer altijd wat te leren uit dat soort dingen.

Formateer jij ook je pc bij de 1e de beste windows foutmelding?

Zo onduidelijk ben ik toch niet of is nederlands zo veranderd de laatste jaren? Mensen hebben eraan gezeten en nu is mijn start knop weg en ik zit in een window voor connections met active sync. Op zo'n pocket pc is geen knopje met een kruisje dus je kan geen window afsluiten. Dus hoe kom ik nu bij mijn control panel als ik geen start meer heb onderaan.

Als je met zo'n ding gewerkt hebt dan weet je wat ik bedoel.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Topictitel afgemaakt. Blijf trouwens wel een beetje aardig tegen elkaar. Mensen proberen je iig te helpen. :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Muppet

Muppet

Topicstarter
Ja oke maar het helpt niet echt als als oplossing word geboden de oplossing die ik in de openings post noem waar ik dus nog mee wil wachten omdat ik daar niks wijzer van word. :P

Maar bedankt voor de moeite iig.

Pagina: 1