Toon posts:

[Word2000] autocorrectie melding *

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Even vooraf, ik heb de search gebruikt en ben al verschillende topics langsgegaan die hierover gaan maar heb geen fatsoenlijk antwoord kunnen vinden. Hier mijn vraag:

Ik krijg de volgende melding bij vrijwel elke letter die ik typ:
"Microsoft Word kan de AutoCorrectie-lijsten niet gebruiken. Deze functie is momenteel niet geinstaleerd. Wilt u de functie nu installeren? ja/nee"

Ik heb de autocorrectie handmatig uitgezet. Ik heb de extra opties afgevinkt waarin staat waarbij word moet controleren. Ik ben bij extra --> opties alle tabs afgegaan, heb veranderd wat ik kon veranderen maar ik krijg nog steeds deze melding.

Waarom krijg ik nog steeds deze melding en hoe kom ik er vanaf?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OFFICE 2000: Bij het typen in Office-programma's verschijnt het foutbericht '<Programmanaam> kan de AutoCorrectie-lijsten niet gebruiken'

Verder misschien wel slim om er voor de volgende keer bij te vertellen welke Office-versie je gebruikt ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Extra - autocorrectie - automatische suggestie van spellingcontrole uitvinken helpt misschien. Zet ook Taal automatisch bepalen even uit.
edit:
symptoombestrijding is ook niet wat het geweest is 8)7

Niet onbelangrijke vraag: over welk programma praten we eigenlijk? Word 2000? <-- gokken kan maar is ook niet alles. (Ik zal het straks ook even in de topictitel zetten)

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 10-12-2002 10:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuses, ik gebruik office2000 (juiste link dus :-) )

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter, tnx voor de link. Ik heb gedaan wat er staat maar kom geen 'keyboard.drv=kb123.drv' tegen in mijn system.ini , ook niet iets wat erop lijkt. Ik heb zelf nog even rondgezocht op de support site van Microsoft maar zonder resultaat. Iemand nog andere suggesties?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 10:29:
Compubiter, tnx voor de link. Ik heb gedaan wat er staat maar kom geen 'keyboard.drv=kb123.drv' tegen in mijn system.ini , ook niet iets wat erop lijkt. Ik heb zelf nog even rondgezocht op de support site van Microsoft maar zonder resultaat. Iemand nog andere suggesties?
F_J_K schreef op 10 december 2002 @ 10:13:
Extra - autocorrectie - automatische suggestie van spellingcontrole uitvinken helpt misschien. Zet ook Taal automatisch bepalen even uit.
Waarschijnlijk is dit in ieder geval een tijdelijke oplossing. Helaas heb ik geen andere oplossing voor je.

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 22:22

Theuno

Da Devil Crew

Sorry dat ik dit topic nog even kick, maar ik heb de oplossing gevonden.
Teminste in Windows 2000 icm Office 2000.

Stel als "Input Language" de taal van je Office 2000 in (in mijn geval Nederlands, terwijl ik een Engelse windows gebruik), en als "Keyboard Layout" gewoon wat je wilt. En alles werkt hier perfect.
Misschien dat hier nog wat mensen iets aan hebben, ik kan het iig altijd nazoeken als ik het vergeten ben ;)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Vele avonden vol ergernissen blijven mij bespaard _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dank je wel!

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1