Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Hmm? Misschien iets meer informatie? Wat voor soort systeem is het?
Als het onboard video is, dan heb je de kans dat het of een integrated video-controller is (dus bijv. intel i815), of bijv. een ati kaartje.. (rage pro of rage 128 ofzo). Misschien even de kast open maken om te kijken wat voor controller je kunt vinden.
Verder gebruikt compaq over het algemeen niet echt wazige merken waarvan je geen drivers meer kunt vinden, dus met wat onderzoek moet dit goed te doen zijn.
Als het onboard video is, dan heb je de kans dat het of een integrated video-controller is (dus bijv. intel i815), of bijv. een ati kaartje.. (rage pro of rage 128 ofzo). Misschien even de kast open maken om te kijken wat voor controller je kunt vinden.
Verder gebruikt compaq over het algemeen niet echt wazige merken waarvan je geen drivers meer kunt vinden, dus met wat onderzoek moet dit goed te doen zijn.
Ow sorry, die had ik nog niet geprobeerd
FF kijken of ik meer info uit die bak kan halen, zijn is er niet een algmene driver voor dit plankje dan? Zoals Asus op A-open doen.
daarom heb ik een hekel aan Compaq
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Als het goed is zit er een sticker op je compaqje met een service code of produktcode, wanneer je deze intikt op de compaq support site kom je te weten wat er allemaal in jouw pc zit (origineel).
Googlen naar compaq exsm ... derde linkje bij de omschrijving... een Intel 810 chipset.. die heeft intergrated graphics... drivertje bij Intel downloaden?
Nu weet ik toevallig dat de EX een model uit de deskpro serie is (staat ook op de kast), ff kijken op www.compaq.com/support .... drivers & software... goh, er kan een Intel Intergrated graphics aanwezig zijn, of een Nvidia kaart. Nu zijn alle Nvidia oplossingen op de Deskpro serie losse kaarten dus kun je er donder op zeggen dat je de I810 intergrated graphics driver moet hebben.....
Mocht je hem daar ook niet kunnen vinden (of misschien heb je ook een hekel aan Intel) http://downloadfinder.int..._Filter.asp?ProductID=798
Nu weet ik toevallig dat de EX een model uit de deskpro serie is (staat ook op de kast), ff kijken op www.compaq.com/support .... drivers & software... goh, er kan een Intel Intergrated graphics aanwezig zijn, of een Nvidia kaart. Nu zijn alle Nvidia oplossingen op de Deskpro serie losse kaarten dus kun je er donder op zeggen dat je de I810 intergrated graphics driver moet hebben.....
Mocht je hem daar ook niet kunnen vinden (of misschien heb je ook een hekel aan Intel) http://downloadfinder.int..._Filter.asp?ProductID=798
[ Voor 14% gewijzigd door Zer0 op 10-12-2002 18:44 ]
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Pagina: 1