[JAVA] Welke percentage heeft het aan staan?

Pagina: 1
Acties:

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 08:38

André

Analytics dude

Topicstarter
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk percentage van de internettende nederlander JAVA aan heeft staan in de browser. Dit ivm een project waar ik mee bezig ben.

Ik ben diverse teller sites langs gegaan zoals nedstat en stats4all, maar die loggen alleen het aantal mensen die een browser hebben die JAVA ondersteund.

En daaruit blijkt dat 98% procent JAVA ondersteunt, maar welk percentage heeft het ook aan staan.

Dit wordt geen opsomtopic over wie hem wel en wie hem niet aan heeft staan

Dus alleen mensen die feiten kunnen leveren, echte getallen, enz.

Verwijderd

ik denk dat het ongeveer zo'n 97% zal zijn (niemand is zo gek die dingen uit te zetten) net als javascript kun je tegenwoordig bijna niet meer zonder

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 08:38

André

Analytics dude

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 09:07:
ik denk dat het ongeveer zo'n 97% zal zijn (niemand is zo gek die dingen uit te zetten) net als javascript kun je tegenwoordig bijna niet meer zonder
Dat ben ik niet met je eens, javascript is een must. Maar JAVA niet, dat staat aleen op geavanceerde sites of op frontpage/dreamweaver noob sites.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:55

crisp

Devver

Pixelated

Ja, ik heb het aan staan en heb de JVM van Microsoft. Er zijn echter natuurlijk ook mensen die de JVM van Sun gebruiken, en daar bestaan ook nog eens verschillende versies van.
In mijn ogen is Java (helaas) niet echt een technologie waar je wat betreft webdesign op moet vertrouwen...

Intentionally left blank

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 09:45
Ik denk dat mensen met een breedband verbinding eerder jvm hebben gedownload dan anderen. Getallen kan ik je niet geven.

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 09:45
crisp schreef op 10 december 2002 @ 09:17:
In mijn ogen is Java (helaas) niet echt een technologie waar je wat betreft webdesign op moet vertrouwen...
offtopic:
Server side dus wel hoor.

Edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door TukkerTweaker op 10-12-2002 09:19 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:55

crisp

Devver

Pixelated

TukkerTweaker schreef op 10 december 2002 @ 09:19:
[...]

offtopic:
Server side dus wel hoor.

Edit: typo
We hebben het over Java aan hebben staan in de browser; ik neem dus aan dat het hier om clientside gaat :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Volgens thecounter.com
Java enabled: 306221114 (87%)
Java disabled: 2904543 (0%)
Java unknown: 39424917 (11%)
Maar of je er wat aan hebt... :?
Pagina: 1