Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 11:38 schreef CyberJunk86. het volgende:
ach zeik niet. bulshit. astrid is zelf een dame... boeie.[/quote]. * Nietzman vind het wel over het randje (zei hij terwijl zijn eigen icoon......
ach zeik niet. bulshit. astrid is zelf een dame... boeie.[/quote]. * Nietzman vind het wel over het randje (zei hij terwijl zijn eigen icoon......
Zei ik ergens dat ik het te ver vond gaan dan?
Het woord randje stond niet voor niets tussen 'aanhalingstekens'.
waarom is die nog op het randje?
zo ziet er un-rized uit (puur de link die 'zij' gebruikt):
lijkt me duidelijk...
picture moet weg!
edit: deze post mag daarna natuurlijk ook gewijzigd/delete worden.
zo ziet er un-rized uit (puur de link die 'zij' gebruikt):
lijkt me duidelijk...
picture moet weg!
edit: deze post mag daarna natuurlijk ook gewijzigd/delete worden.
edit:
Picture is weg
Picture is weg
Volgens mij zit die met het zwarte haar toch echt op het randje!
Verwijderd
Hm, da's toch wat te gortig. Ik heb er geen problemen mee, maar T.Net kan hier problemen door krijgen.
Het gaat er toch ook niet om of ik, jij, of wie dan ook er problemen mee hebben?
Dit doen we hoort hier (op GoT) niet thuis!
Dit doen we hoort hier (op GoT) niet thuis!
Heb er ook geen problemen mee, maar 't is wel een typisch 'randgeval':). 'K dacht; wel leuk om te melden. Mag de rest oordelen.
Testcase, thnx voor de tip, ik kan het icoon helaas zelf niet verwijderen, maar heb wel alvast de pic uit deze thread gehaald.
Bericht hierboven
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>heb wel alvast de pic uit deze thread gehaald[/quote]Met je blote handen? He jakkes.
Hehe LOL
Euh ja met mijn blote handen dus, waarna Rick het icoon heeft verwijderd uit het profile van de "dame" in kwestie. Opgelost dus. Dan gooi ik hier gelijk maar een slotje op.
Euh ja met mijn blote handen dus, waarna Rick het icoon heeft verwijderd uit het profile van de "dame" in kwestie. Opgelost dus. Dan gooi ik hier gelijk maar een slotje op.
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()