• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:03
Ik heb dus een nieuwe telefoon gekocht (een Ericsson T68) en de nummers van mijn SIM kaart gekopieerd naar het geheugen, want anders staan ze niet in het telefoonboek (er is een aparte optie om nummers uit de SIM te bellen.). Ik kan echter geen optie vinden om de nummers op de SIM kaart te wissen, hoe doe ik dat in 1 keer? ik heb nml geen zin om dat stuk voor stuk te doen...

Heb de search al gebruikt en ook gegoogled, de site van ericsson zelf levert ook nix op.... Ik heb ook nog een ericsson t20e liggen, maar daar lukt het ook niet mee :(

Suggesties/ideeën?

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-03 20:48

JB

Cédric roelt!

Dat is toch gewoon een optie die op je telefoon zit? Als ik bij mijn 5210 naar het telefoonboek ga en dan de optie "wissen" kies krijg je twee mogelijkheden "één voor één" of "alle" Het lijkt me dat die dat die optie ook op jou T68 zit.

Mijn boefje is liev!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

hoofdmenu->1->5->joypad indrukken en een voor een wissen is de enige manier. Andere manier is om je kaart in een nokia te stoppen en ze daar in te wissen.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• WVL_KsZeN
dat is toch van de gekken? dat je allemaal stuk voor stuk moet wissen?!? er staan er gdv 120 op!!! :( :(

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-03 20:48

JB

Cédric roelt!

Tja das balen maar dan stop je sim-kaart gewoon in een andere gsm; problem solved

Mijn boefje is liev!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
hmm volgens mij kon ik bij mij ouwe t29 wel alles in 1 keer wissen.
wel vaag dat de jou telefoon dat niet kan je zou verwachten dat ze de ouwe opties alleen uitbreiden

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:33

Ginz

Trek Superfly 5 powered

die 120 contacten zijn toch binnen een minuut gewist?
"C", "YES", "C", "YES", "C", "YES", "C", "YES", "C", "YES", "C", "YES" etc....

[ Voor 47% gewijzigd door Ginz op 10-12-2002 10:24 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
onder telefoonboek--> opties--> wis alles, helaas is die optie bij mij niet beschikbaar of werkt alleen voor de foonnummers op de foon, anders idd even een nokia regelen.

no comment

Verwijderd

Waarom wil je ze er af halen?

• WVL_KsZeN
sim kaart gaat binnenkort naar iemand anders, wil niet dat die alle nummers en ander shit krijgt. Alle nummers verwijderen is dus wel een optie, maar helaas alleen die in het telefoongeheugen staan.. zucht..

Pagina: 1