Bestaan die? Zo ja waar zijn ze te koop, ik geloof dat ik gehoord heb dat ze niet bestaan, dus daarom heb ik een weddenschap afgesloten met iemand die denkt dat ze wel bestaan, weet iemand het?
Volgens mij zijn er wel convertors om je SocketA proc op een SlotA mobo te prikken. Probleem alleen dat ze erg schaar zijn en dat de timing van je mobo problemen kan geven. Echte AMD mobo's hebben de juiste timing, maar mobos met de VIA chipset waren een beejte (te) langzaam...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Laatst heeft er een plaatje gestaan op deze site van zo'n converter maar of ze al te koop zijn???????
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik heb pas geleden ook al deze vraag gepost en inderdaad ze bestaan maar ze zijn nergens meer te krijgen, het bedrijf waar naartoe werd gelinked heeft ze niet meer en elders op het www heb ik ze nog niet kennen vinden als je er 1 vind dan hou ik me aanbevolen!
die weddenschap heb je dus wel gewonnen want ze bestaan dat ze niet te krijgen zijn is een hele andere issue:)
die weddenschap heb je dus wel gewonnen want ze bestaan dat ze niet te krijgen zijn is een hele andere issue:)
I used up all my sick days, so I'm calling in dead
Verwijderd
Volgens mij nog wel te koop hoor......
Ze staan tenminste bij Mycom nog op de prijslijst:
Conversie bracket Socket 370 > slot1 30,00 Asus Conversie bracket Socket 370 > slot1 Single/Dual 40,00
Conversie bracket socket FCPGA > slot1 30,00
Ze staan tenminste bij Mycom nog op de prijslijst:
Conversie bracket Socket 370 > slot1 30,00 Asus Conversie bracket Socket 370 > slot1 Single/Dual 40,00
Conversie bracket socket FCPGA > slot1 30,00
nee hij bedoelt SlotA > SocketA Convertors niet slot1 > fcpga
Pagina: 1