Toon posts:

FTP>netbios share

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een bestand kopieeren van een ftp rechtstreeks naar een netbios share van een andere pc.
Ik kan wel kopieeren>plakken doen, maar dan download ie vanzelf het bestand naar mijn pc toe, en vervolgens upload mijn pc het weer naar die netbios share.
Ik wil gewoon rechtstreek ftp>netbiosshare zonder dat mijn verbinding er iets mee te maken heeft.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:02

McMiGHtY

- burp -

dat is niet mogelijk

Verwijderd

o nee??

Waarom lukt het bij mij wel.
Je moet eerst een mapping aanmaken op de pc waar je naar de ftp site gaat naar je netbios share.
En wanneer je dan "naar map kopieren" klikt zal deze mapping erbij staan en kan je het bestand opslaan!

Bij mij werkt het! :?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

das geen netbios share ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op de ftp is alleen downloaden mogelijk, uploaden enz heb ik geen rechten voor.

Verwijderd

Topicstarter
ff een schop, dit moet toch wel mogelijk zijn.. server to server

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dan moet je op de remote PC het FTP procesje opstarten. Als 't een WinNT, Win2k of WinXP masjien is, kun je daarvoor PSEXEC gebruiken

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op 12 december 2002 @ 16:50:
Dan moet je op de remote PC het FTP procesje opstarten. Als 't een WinNT, Win2k of WinXP masjien is, kun je daarvoor PSEXEC gebruiken
Stel ik heb het bestand blaat.exe gekopieërd naar \\ip\SharedDocs\ en ik wil dat bestand dus remote op die pc openen.. dat wil mij niet echt lukken.

psexec \\ip\ X:\Servers\IETS\
blaat\bla.exe

Ik krijg dan te zien toegang geweigerd..

Ik heb psexec.exe naar dezelfde map gekopieërd als het bestand dat uitgevoerd moet worden.

Heb ik iets fout gedaan ?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 18:08:
[...]Heb ik iets fout gedaan ?
Ja

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

gewoon de share mappen (koppel \\computer\share aan x:) vervolgens met je ftp client naar local dir x:\path gaan en connecten naar de ftp, klaar

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 22:06:
gewoon de share mappen (koppel \\computer\share aan x:) vervolgens met je ftp client naar local dir x:\path gaan en connecten naar de ftp, klaar
Hoe map ik die \\share naar een X:\ schijf op mijn pc.
Pagina: 1