Toon posts:

[laptop] gaat spontaan uit (Toshiba Satellite)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toshiba Satellite 1900-203. Op willekeurige momenten (na enige tijd) schakelt dit apparaat zich spontaan uit (alles in 1x weg). Ik denk dat de processor te heet wordt (de koeler werkt ogenschijnlijk normaal) of is er iets anders aan de hand.

Hetzelfde probleem deed zich ook voor bij een vorig model. Deze kon ik binnen 14 dagen omruilen bij de leverancier. Deze heb ik echter 2 maanden in gebruik.

Iemand een idee ?

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hij klapt er zomaar uit (en sluit niet netjes af omdat de batterij bijna leeg is)? Hangt hij gewoon aan de netstroom?

Verwijderd

Topicstarter
Hij hangt netjes aan de 220. Bij batterijvoeding doet hij het overigens ook

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
I found the notebook to be generally good, but there are known issues with the power on switch, which cost me several work pauses on week-ends. Also, the fan is too weak. The notebook overheated on several occasions although high fan and low processor speed settings were used.

Dit over de PIV 1600 op de Toshiba site. Dit lijkt mij ook het probleem... Vorig model: was dat precies hetzelfde type?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Heb het vaker gezien... De fan is dan niet helemaal 100%... Opsturen, en dan word het wel gefixed. Reparatietijden bij Toshiba zijn alleen wat minder prettig afaik :{

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Het vorige model was inderdaad hetzelfde model.

Bedankt voor de info.
Pagina: 1