Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software voor LCD 240*128

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
8 Dot heeft voor mij een geweldig *D lcd scherm in elkaar gesoldeerd en op de parallele poort gemaakt en het werkt perfect maar ik ben op zoek naar software voor dit ding.

Ik heb al wat zitten zoeken maar kan nog niet zo veel vinden.

Ik heb al een plugin voor winamp maar ik zoek nog meer :)

Weet iemand toevallig van deze software te vinden :?

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

Welk LCD is het? Zo'n Datavision van Zeikwijf (2ehands)?

Ik gebruik er momenteel vooral LiquidMP3 van Zotty voor, maar dat zal jij ook wel gebruiken (gfxlcd.schijf.org), verder heb ik Powerlcd (www.powerlcd.com).
Verder ben ik zelf een beetje aan het proggen (zo gauw ik weer een keer tijd heb that is).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

nou als het over mij gaat kan ik natuurlijk niet wegblijfen.
1 ja het scherm komt idd bij zeikwijf vandaan.
ik gebruik liquidmp3 / powerlcd en gronografx tot nu toe. ik ga meer sowtware erbij schrijven (wat universeler dan powerlcd) en ik wil morgen kijken of ik heb aan een uP kan knopen en met een paar toetsen erbij ++ flash m'n eigen ebook maken. mee ideen to come. misschien og wel een "vga" (ega?) driver (bios/io.sys?) zodat ik het scerm op een dos mach. kan gaan gebruiken bv in een auto op een pc (mp3) tevens ga ik heb gebruiken in mij DBMSCAP (Dsp Based Mutil Standard Compressed Audio Player) gebruiken als ik de rest van die zooi aan de praat krijg.. dac werkt ben nu bezig met de hd inteface.
ik post wel een topic als ik heb klaar heb (is nl. meerjaren project aan het worden :-( )

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoekvraagje

Dit topic is gesloten.