Toon posts:

Teken-tableau

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
LS,

Ik wil graag een teken-tableau kopen, je weet wel een muis in de vorm van een pennetje waarmee je ontspannen van Foto-winkelen e.d.
Echter weet ik niet wat nu een goede is tegen een acceptabele prijs. Ik wil er ongeveer Fl 250,- aan uit geven.
Iemand suggesties?

Bvd,

Thijs

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-08 09:19
Die WaCom tablets schijnen uitstekend te zijn. draadloos pen en draadloos muis zonder batterijen (iets met magnetische velden ofzo)
serieel en USB of de maten:
A7, A6, A5, A4, A3 en groter. A5 is iets van 700 ofzo. hoe kleiner hoe goedkoper... :)

De pen heeft absolute positionering, de muis relatief.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Ik heb nu een Dynalink Freedraw, schijnt behoorlijk vergelijkbaar te zijn met een Wacom Graphire, alleen is ie wat goedkoper. Dit tablet is, hoewel hij uitstekend bevalt, toch tijdelijk. Maar ja, nog geen geld voor een Wacom Intuos A5 :(

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben sinds kort ook bezitter van een Dynalink Freedraw de USB versie. Werkt perfect lekker makkelijk en betaalbaar Fl. 200,- heb je zo'n ding voor. Let alleen wel op dat er AAAA batterijtjes in zo'n ding gaan en die kun je waarschijnlijk alleen halen bij een electronicazaak (de witgoed en foto zaken bij mij hadden ze niet en wisten niet eens dat ze bestonden) Er wordt er 1 mee geleverd maar 1 "op voorraad" is nooit verkeerd.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
En hoelang doe je dan met zo'n batterijtje??

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:25
Hmm, dan kan je imho beter voor de Wacom gaan. Die heeft geen batterijen en is 20,- duurder ofzo, dat verschil haal je er dan zo uit.

Trouwens, je kunt zelf bepalen of je absolute of relatieve positionering hebt. Standaard staat ie op muis: relatief, pen: absoluut.
Pagina: 1