Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Je kan de lengte van de resultset opvragen en aan de hand hiervan bepalen hoeveel array plaatsen je nog moet toevoegen.
Verder zou je is moeten kijken in een PHP handleiding. Daar staan deze basic functies wel in.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 21:57 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 22:22 ]
Ik zou ook gewoon de lengte van je resultset opvragen, en dan kun je je array opvullen
Thx, ken weer verder
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat zou ik dus nooit doen. Beetje je database vervuilen vanwege je output is not done.Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 22:21:
Twee fictieve records aan je db toevoegen. Het is een goed bewaard geheim dat fora bij het openen tientallen nepgebruikers aanmaken om nieuwelingen te stimuleren zich in te schrijven.
Klinkt al een stuk beter.KarreMania schreef op 09 December 2002 @ 22:30:via de mysql_num_rows heb ik em doorlaten tellen tot 3, opgevuld met eigen text.
Overigens:
1
2
| return $userid,$sort,$title; } |
nevermind, fout gelezen.
note-to-self: niet meer posten als je nog geen koffie op hebt

[ Voor 84% gewijzigd door Annie op 10-12-2002 06:19 ]
Today's subliminal thought is: