Toon posts:

Dutch Power Cows Teller

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor de flush van 4/5 mei ben ik van plan een online teller bij te houden, op http://dpcteller.da.ru kun je invoeren hoeveel blokjes je in de MegaFlush geflusht hebt.
Let we op dat de teller van 4 mei alleen proxy-beheerders aangeeft, maar je kunt evengoed doorgeven hoeveel je geflusht hebt ook al heb je geen proxy, deze teller wordt elk uur bijgehouden en 5 mei zelfs elk kwartier (tijdens werkuren, s' avonds elk uur). Je kunt insturen vanaf 4 mei 0.00 Uur.
De meest actuele stand wordt bijgehouden in ons irc-kanaal #dpc op de server irc.sorcery.net

DPC Roelt en flush ze mensen

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
ff voor de zekerheid, wordt de proxy 'keyproxy.tcw.cx' ook mee genomen?
Ik vraag dit, omdat ik via deze proxy flush, maar hij niet met de megaflush meespaart.

Verwijderd

Topicstarter
Als de proxybeheerder op 4 en 5 mei gewoon aangeeft wat ie flusht dan wordt dat meegenomen, maar aangezien ie niet megaflusht is dat niet veel

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

-QW-

Question: Is het op een of andere manier ok mogelijk om een soort overzicht te starten wat men denkt(!) te gaan flushen. Zodoende kan iedereen zijn blokkies opgeven en aanpassen als hij denkt er stiekum ;) toch meer te gaan doen.
Dan onderin een optelsommetje. Iets in de trant van..eh.. excel?
Het probleem voor jullie Proxy Baasjes is dat jullie wel al weten wat er op jullie stal staat te wachten, maar het is erg onbekend wat de losse flushers denken te gaan doen.

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Topicstarter
Daarom is deze teller door mij gemaakt, omdat er gewoon teveel mensen zijn die flushen heb ik dit in het leven geroepen, bij volgende MegaFlushes (als die er nog komen) zal deze site natuurlijk weer online gaan

Verwijderd

Bij mij zitten er een aantal random blokjes :( (stom) en per ongeluk wat dubbele :( tussen. Ik weet niet precies hoeveel. Hoe kun je dan precies op de teller invoeren hoeveel je flusht.

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Maar -QW-,
Dan weten we eigenlijk nog steeds niet helemaal zeker wat losse flushers van plan zijn te gaan opsturen. eNeRGy houdt het aardig bij, maar zal voor hem ook wel een ramp zijn om tussen alle mailtjes door de aantaller eruit te vissen.
Dus dacht ik...is het mogelijk aan te kunnen geven wat ik, als losse flusher, aan blokkies denk te gaan flushen? Dan hoeft eNeRGy ook niet meer zoveel tijd hieraan te besteden (ken die biertjes drinken ofzo ;) ) en krijgen we misschien een duidelijker beeld van het totaal aantal 'losse' blokkies. Snappie?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Tai-Pan daar is juist die teller voor

*zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon het formulier invullen zoals het daar staat, wijst zich allemaal vanzelf, een aantal blokjes dat je geflusht hebt staat vlak nadat je klaar bent in je client, aantal work units moet je dan hebben en dat invoeren in het formulier

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

eNeRGy

Je zucht is onterecht. Ik snap ook wel dat zijn teller pas gaat lopen nadat er geflushed is. Dan weten we dus wat er daadwerkelijk gelushed is.
Maar...jij houdt ook een lijstje bij van de proxy's wat die nu, op dit moment, hebben en...wat de losse flushers denken te gaan flushen(lees toekomstige tijd).
Volgens dat lijstje zitten we nu ergens in de buurt van 3,5 miljoen blokkies ofzo.
Wat ik juist vraag is of het mogelijk is in een soortgelijke teller aan te geven wat we nu, op dit moment, denken(oftewel nog niet zeker van zijn) te gaan flushen.
Snappie nou? Verschil tussen daadwerkelijk flushen en tellen, en wat de verwachting is dat we gaan opsturen en dat tellen. Dan kunnen we na de MF zien of onze inschatting overeenkomt met de echte flush. Oftewel...hebben we te hoog of te laag opgegeven/geschat?
Als dit antwoord nog niet duidelijk is hoor ik het wel. Anders laat ik het hierbij. (da's het nadeel van typen...je komt soms niet helemaal duidelijk over dan als je met elkaar praat)

Pagina: 1