Chello is cool SPECS (in aanbouw..)
Verwijderd
ik d8 bij spelbesturingen?
en dan ist (voor mijn trust stuurtje iig) joystick met 2 assen en 4 knoppen kiezen
en dan ff kalibireren ( ook bji spelbesturingsmeuk ) en Klaar is B2E
en dan ist (voor mijn trust stuurtje iig) joystick met 2 assen en 4 knoppen kiezen
en dan ff kalibireren ( ook bji spelbesturingsmeuk ) en Klaar is B2E
Doe eens switch to classic view in je control panel. En voila daar heb je game controllers.
Of je kijkt onder Printers and Other Hardware in je category view. Of je start de help funktie op.
Ik dacht dat we hier op tweakers zaten en niet op www.mijneerstepc.nl.
Je andere topics zijn ook al van een droevig laag niveau.
Of je kijkt onder Printers and Other Hardware in je category view. Of je start de help funktie op.
Ik dacht dat we hier op tweakers zaten en niet op www.mijneerstepc.nl.
Je andere topics zijn ook al van een droevig laag niveau.
[ Voor 68% gewijzigd door |sWORDs| op 09-12-2002 22:26 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Jah heel leuk, die game controlers krijgik der op men eigen pc wel op hoor, maar op de pc waar ik dat stuur wil instellen isdie hele optie gewoon pleitte...
Die XP versie doet al met meer dingen leip grrr
uhm...sWORDs, waar hebjij het over dan...wie gebruikt er in godsnaam Catagory View!?
Alsje aanneemt dat hier Tweakers zitten, kom dan niet met zo'n gaar antwoord
(En als er op die topics van bv. men modem na dagen nog niemand weet hoe het probleem op te lossen is, lijktme zo'n topic nie ech van een laag niveau...)
Anyway..thnx for the help Ou-Tannu, ik denk datk men eigen XP dermaar ff overheen gooi.
Die XP versie doet al met meer dingen leip grrr
uhm...sWORDs, waar hebjij het over dan...wie gebruikt er in godsnaam Catagory View!?
Alsje aanneemt dat hier Tweakers zitten, kom dan niet met zo'n gaar antwoord
(En als er op die topics van bv. men modem na dagen nog niemand weet hoe het probleem op te lossen is, lijktme zo'n topic nie ech van een laag niveau...)
Anyway..thnx for the help Ou-Tannu, ik denk datk men eigen XP dermaar ff overheen gooi.
Chello is cool SPECS (in aanbouw..)