Nadat ik het in een ander topic had gevraagd wat niet echt met het orgineel te maken had vraag ik het toch in een nieuw topic...
Op dit moment heb ik: een sony P1 met 2 x 128 en 1x32 mb aan geheugen.
Ik wil: een goede nieuwe camera, waarmee je iedergeval de scherpte zelf in kan stellen (voorgrond scherp of achtergrond scherp) kortom geen click and shoot cam.
pro's op f717
- Omdat ik wel meer producten van sony hebt (palmtop/computer) vind ik die memory sticks wel ok werken.
- usb 2.0 (gaat maar tot 1,2 mb/s omdat memstick niet sneller is)
- 5.0 megapixel.
- nightshot
min van f717
- memstick gaat maar tot 128 mb
- als ik een foto op de 5 mp maak... dan is een foto 2,4 mb ofzo... dus passen er maar 40 foto's op een 128mb stick (ruw geschat)
- 1065 eurows...
--------------------------------------------------------------------------------------
pro's op g3
- goedkoper... scheeld zo'n 200 eurows...
- batery gaat iets langer mee.
- lcd kan afgeschermd worden.
- kleiner dan f717
- remote control (HIP!)
min van G3
- 4.0 megapixel...
- feit: ik vind hem lelijk
- veel te veel knoppen....
er staat al veel info in de G3 topic... maar ik denk dat als ik daar deze vraag stel dat ik dan geen objectief antwoord krijg.
vandaar een nieuw topic.
Op dit moment heb ik: een sony P1 met 2 x 128 en 1x32 mb aan geheugen.
Ik wil: een goede nieuwe camera, waarmee je iedergeval de scherpte zelf in kan stellen (voorgrond scherp of achtergrond scherp) kortom geen click and shoot cam.
pro's op f717
- Omdat ik wel meer producten van sony hebt (palmtop/computer) vind ik die memory sticks wel ok werken.
- usb 2.0 (gaat maar tot 1,2 mb/s omdat memstick niet sneller is)
- 5.0 megapixel.
- nightshot
min van f717
- memstick gaat maar tot 128 mb
- als ik een foto op de 5 mp maak... dan is een foto 2,4 mb ofzo... dus passen er maar 40 foto's op een 128mb stick (ruw geschat)
- 1065 eurows...
--------------------------------------------------------------------------------------
pro's op g3
- goedkoper... scheeld zo'n 200 eurows...
- batery gaat iets langer mee.
- lcd kan afgeschermd worden.
- kleiner dan f717
- remote control (HIP!)
min van G3
- 4.0 megapixel...
- feit: ik vind hem lelijk
- veel te veel knoppen....
er staat al veel info in de G3 topic... maar ik denk dat als ik daar deze vraag stel dat ik dan geen objectief antwoord krijg.
vandaar een nieuw topic.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 21:09 ]