Perl Probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Ik heb momenteel Apache Webserver draaien. Nu heb ik zover ik weet perl goed geintaleerd. Allen als ik nu een script oproep komt die met de volgende klacht:Internal Server Error.
Iemand enig idee wat ik fout doe??

Verwijderd

Ik weet in ieder geval wel wat jij fout doet op het forum :/

Je post in verkeerde fora, stelt vragen van een dermate laag niveau dat veel topics van je direkt op slot gaan, in je hele registratieperiode op GoT heb je nog nooit een ander geholpen, etc.
Dat wordt hier absoluut niet op prijs gesteld, probeer dat te veranderen.

Verder geef je ook nu weer te weinig informatie om mij je een antwoord te kunnen geven en post je in het verkeerde forum :/

edit:
nee, ik kan je dus niet helpen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 21:08 . Reden: alcoholpercentage: ]

Verwijderd

Dit is al het tweede topic dat dicht gaat omdat het niet voldoet aan de voorwaarden die wij stellen. Dat doe je dus sowieso al fout.

Verder kom je hier alleen om vragen te stellen, dat is ook niet echt de bedoeling.

De combinatie van deze twee factoren zorgt ervoor dat anderen er meer energie in moeten stoppen dan jij doet. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn op een forum. Het is er voor tweakers, maar ook door tweakers.

Tuurlijk heeft niet iedereen evenveel kennis, maar jouw gebrek daaraan zul je moeten compenseren met inzet. Kortom: laat dus ook zien wat je allemaal gelezen, gezocht en geprobeerd hebt.

Dit topic is gesloten.