Toon posts:

[VI] Aeolus overclocken zonder gezeik

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hierover een vraag :) Als jullie hebben overgeclockt en alles loopt stabiel maar hij is ver overgeclock.....laten jullie die instellingen dan voor altijd staan? Of gebruiken jullie alleen die OC instellingen als jullie bijvoorbeeld 3D Mark draaien?

Oja, ik heb dus een Aeolus en ik heb op Guru3d.com een review over mijn kaart gelezen. Als ik Guru3D mag geloven is dit een uitstekende kaart voor overclocken.

Hier link: http://www.guru3d.com/review/aopen/aeolus-ti4200/

Maar als ik hem redelijk ver wil overclocken (van 250//446 naar bijv 270// 480) kan dat dan wel met de standaard koeling? (BTW, dit heb ik al geprobeerd met coolbits en geen problemen ofzo, maar na 3Dmark weer terug naar de default settings voor geval dat... :) )

Het klotige is dat er geen sensor op die kaart zit waardoor ik de temp niet kan achterhalen.

Hebben jullie wat tips voor mij (vooral mensen die ook mijn kaart hebben) zodat ik veilig mijn Aeolus kan OCen? (ik begrijp ook wel dat ik een paar stappen terug moet doen als er strepen komen enz).

Bij voorbaat dank.

Bokje (mhehe)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
(ik begrijp ook wel dat ik een paar stappen terug moet doen als er strepen komen enz)
Veel meer dan dat valt er niet te zeggen. Het is gewoonweg een kwestie van uitproberen, zoals in de FAQ staat.

Dit topic is gesloten.