Toon posts:

[WC] 600L/u of 1200L/u ? :s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb ier dus nog een setupje gereedliggen ma nu hebbek mij laten wijsmaken dat deze setup enkel performant zou zijn met een eheim 1250 en NIET met een 1048. Te lage flowrate.

Reservoir => Blackice pro => innovacool rev 3 => klax blokje nb => blackice pro => GPU klax blokje

Hoeveel grade zou em da schelen?

Zou het eventeel mogelijk zijn een 2de eheim 1048 te plaatsen tusse de northbridge en tweede blackice pro? dus zo =>

Reservoir => Eheim 1048 => Blackice Pro => innovacool rev3 => klax blok => Eheim 1049 => Blackice pro => GPU klax

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oeps sorry... niet gezien :)

Maarja ik weet da het water zo lang mogelijk in het blok moet blijve... ma daar men watercircuit nogal groot zal zijn :s

2 Eheims 1048 in serie zette zou dat lukken? dus tusse northbridge blokje en tweede Blackice pro er nog 1 plaatsen :)

Verwijderd

IK zou ze niet in serie zetten. Maar zoals bobo1on1 heeft uitgetest maakt de flow bijna geen zak uit.

Verwijderd

Als het maar stroomt, maar waarom 2 Blackice pro rads?? Neem liever 1 koperen kachelrad, die koelt beter. De volgorde maakt ook allemaal weinig uit, al zou ik mijn cpu als eerste na de pomp zetten, die dan de koeling het best gebruiken.

Verwijderd

da din za wa nie werrukuh nie?

Verwijderd

normaal Nederlands graag...

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 20:29:
Oeps sorry... niet gezien :)

Maarja ik weet da het water zo lang mogelijk in het blok moet blijve... ma daar men watercircuit nogal groot zal zijn :s

2 Eheims 1048 in serie zette zou dat lukken? dus tusse northbridge blokje en tweede Blackice pro er nog 1 plaatsen :)
Wat heb je daaraan?
Krijg je alleen maar meer warmteafgifte in je water waardoor je temp omhoog zal gaan.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ga eerst eens een paar DaBit topics lezen voor je met dure dingen gaat smijten... 400 euro (zo ruw geschat) aan WC-spullen is heel stoer, maar een beetje overbodig als het voor de helft van het geld praktisch net zo goed werkt. Een tweede radiator maakt nauwelijks verschil in de koelprestaties en een Eheim 1048 voldoet prima, een 1250 zal meer herrie maken en bovendien meer warmte aan je water afgeven! Dus neem gewoon 1 BlackIce rad en 1 Eheim 1048 da's genoeg :) Anders kost het zoveel geld dat je beter een Prometeia kan kopen :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Waterkoeling is stiller, oogt beter en weegt geen 30 kg :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 12:17:
?? Het was ook volgens mij niet bedoeld je van waterkoeling af te praten... enkel om te vertellen dat 2 rads vrij hard overbodig zijn..

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 12:17:
Die Eheim 1250 krijgt waarschijnlijk te veel weerstand in je systeem waardoor hij een hoop geluid gaat maken.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Geluid doet er niet echt toe :) 5 schijven van 7200 RPM make meer herrie dan al de rest samen
Pagina: 1