Toon posts:

[WinXP] Add & Remove Progs werkt niet meer *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, mediaplayer loopt dus vast wanneer ik een bestand open dat daarmee afgespeeld kan worden. Maakt niet uit of het nou film, geluid of wat dan ook is. Hij geeft zo'n melding of ik een error report wil sturen, en dan klik je op NEE!!! en dan is ie weg (duh!). Nou, geen probleem, ik gebruik gewoon een andere player voor films/filmpjes en muziek luister ik bijna nooit en dat zou ik ook in andere player kunnen doen.
Maar nu het leuke: er zijn meerdere programma's die gebruik maken van Mediaplayer om geluid / film af te spelen. Een voorbeeld is Kazaa, nou dat maakt ook niet zoveel uit, kom je ook nog wel overheen.
Maar één ding is echt onverdragelijk: MORROWIND OOK!!!!

HELP!!!!
Ik heb Windows XP pro EN en WMP 9 (had eerst 8, ik dacht dat dit misschien zo helpen, maar bij 9 deed ie het ook :()

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Al andere drivers geprobeert? Weet het anders ook niet. Drivers voor je geluidskaart

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik helemaal niks aan veranderd

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:36
Als je nimo-pack geïnstalleerd hebt; gooi dat er dan af, en installeer het opnieuw, alleen dan zonder g400 filter.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

Topicstarter
oh, dat zou het kunnen zijn, ga het gauw proberen. tnx

edit:
:( mijn Add & Remove programs werkt niet meer: Value creation failed " at line 472

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 16:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb hem, de uninstall van Nimo stond gewoon in de map, maar kan iemand nu de naam van dit topic veranderen in [XP] Add & Remove Progs werkt niet meer, daar wil ik namelijk ook vanaf. Of moet ik dan een nieuw topic openen. Zo ja, zeg dat hier en sluit deze dan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titelchange + move.to/Windows Operated Systems :)

Googlen naar de error geeft trouwens wat tips als je een theme gebruikt;
http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/41046.html
http://www.softwaretipsan...?page=showcomments&id=152

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1