Ja, mediaplayer loopt dus vast wanneer ik een bestand open dat daarmee afgespeeld kan worden. Maakt niet uit of het nou film, geluid of wat dan ook is. Hij geeft zo'n melding of ik een error report wil sturen, en dan klik je op NEE!!! en dan is ie weg (duh!). Nou, geen probleem, ik gebruik gewoon een andere player voor films/filmpjes en muziek luister ik bijna nooit en dat zou ik ook in andere player kunnen doen.
Maar nu het leuke: er zijn meerdere programma's die gebruik maken van Mediaplayer om geluid / film af te spelen. Een voorbeeld is Kazaa, nou dat maakt ook niet zoveel uit, kom je ook nog wel overheen.
Maar één ding is echt onverdragelijk: MORROWIND OOK!!!!
HELP!!!!
Ik heb Windows XP pro EN en WMP 9 (had eerst 8, ik dacht dat dit misschien zo helpen, maar bij 9 deed ie het ook
)
Maar nu het leuke: er zijn meerdere programma's die gebruik maken van Mediaplayer om geluid / film af te spelen. Een voorbeeld is Kazaa, nou dat maakt ook niet zoveel uit, kom je ook nog wel overheen.
Maar één ding is echt onverdragelijk: MORROWIND OOK!!!!
HELP!!!!
Ik heb Windows XP pro EN en WMP 9 (had eerst 8, ik dacht dat dit misschien zo helpen, maar bij 9 deed ie het ook