Hey misschien weten jullie dit, ik heb namelijk een aantal DivX films op cd.
Maar om het een beetje fatsoenlijk te draaien op mijn
-Intel Celeron 500 @ 563 MHz
-GeForce 4 MX440 64 MB DDr
-256 SDram
systeempje, wil ik ze eerst naar de hd kopieeren en dan spelen.
Alleen is er een problem... Ik open Deze Computer > Cd-rom > Er staat 1 bestand, de film.
Ik selecteer de film, Ctrl+C, ik ga naar d: (2e partitie op mijn hdd), mapje "movie"
en doe Ctrl+v, hij begint rustig te kopieeren, en aan het begin zegt ie gewoon 9 min.
Als ik dan 5 minuten weg ben geweest en ik kom weer trug bij PC staat ie op boven de 100 Minuten
en blijft hij staan op 2 blokjes (van de 25 ofzo), ik laat hem dus 4 uur staan kopieeren (240 minuten)
maar hij staat gewoon op boven de 100 minuten en 2 blokjes.
Ik heb zeker weten genoeg ruimte op harde schijf en de cd's doen het wel gewoon, want als ik
gewoon vanaf de cd afspeel doet de hele film het, maar krijg ik om de zoveel tijd een hapering,
vanwege te langzame PC denk ik...
Er zit op geen enkele cd een kras.. maar niet een doet het. Rara ? :-???
..:: Overigens, wat is een goeie Divx Player die ondertiteling ondersteunt ? ::..
Alvast THNX, Marco Nicolai (Cyan Priest)
Maar om het een beetje fatsoenlijk te draaien op mijn
-Intel Celeron 500 @ 563 MHz
-GeForce 4 MX440 64 MB DDr
-256 SDram
systeempje, wil ik ze eerst naar de hd kopieeren en dan spelen.
Alleen is er een problem... Ik open Deze Computer > Cd-rom > Er staat 1 bestand, de film.
Ik selecteer de film, Ctrl+C, ik ga naar d: (2e partitie op mijn hdd), mapje "movie"
en doe Ctrl+v, hij begint rustig te kopieeren, en aan het begin zegt ie gewoon 9 min.
Als ik dan 5 minuten weg ben geweest en ik kom weer trug bij PC staat ie op boven de 100 Minuten
en blijft hij staan op 2 blokjes (van de 25 ofzo), ik laat hem dus 4 uur staan kopieeren (240 minuten)
maar hij staat gewoon op boven de 100 minuten en 2 blokjes.
Ik heb zeker weten genoeg ruimte op harde schijf en de cd's doen het wel gewoon, want als ik
gewoon vanaf de cd afspeel doet de hele film het, maar krijg ik om de zoveel tijd een hapering,
vanwege te langzame PC denk ik...
Er zit op geen enkele cd een kras.. maar niet een doet het. Rara ? :-???
..:: Overigens, wat is een goeie Divx Player die ondertiteling ondersteunt ? ::..
Alvast THNX, Marco Nicolai (Cyan Priest)