Ik heb een Fujitsu-Siemens TE786B monitor. Alhoewel hij van de Appie Hein afkomt verkies ik hem nog altijd boven mijn Philips 17" en 2x 17" HP's. De Fujitsu-Siemens staat dus ook het meest aan (=+/-15 uur per dag)
(zijn allemaal beeldkanonnen: dus geen flatscreens)
Nu wilde ik gister een divx'je kijke en opeens werd het beeld zwart.
Ik snap er niks van.
Dus ik reboot.
Nog niks. geen bios nada. Alleen de monitor die aanstaat en ook niet op standby springt.
Ik trek m'n computer open. ATI Rage 128 eruit gesloopt en weer terug erin. Geen verschil. Andere monitor er op. Comp aan. Meteen beeld.
Het ligt dus aan m'n scherm.
Het kromme is nu dat als ik op menu druk er wel een OSD komt. Dit wordt gewoon normaal afgebeeld (dwz: beeld is goed).
Zodra ik de monitor kabel uit m'n videokaart trek springt de monitor op standby.
Heb de kap er al afgehad. Zie niks vreemds, ruikt niet raar.
Heb al het stof verwijderd met een klein zuigapparaatje. GEEN VERANDERINGEN!
Help gevraagd!?!! Heeft iemand hetzelfde gehad? Ik heb het idee dat er een kabelbreuk is.
Nog voor de volledigheid:
17" Fujitsu-Siemens TE786B
MFD: november 1999
(zijn allemaal beeldkanonnen: dus geen flatscreens)
Nu wilde ik gister een divx'je kijke en opeens werd het beeld zwart.
Ik snap er niks van.
Ik trek m'n computer open. ATI Rage 128 eruit gesloopt en weer terug erin. Geen verschil. Andere monitor er op. Comp aan. Meteen beeld.
Het ligt dus aan m'n scherm.
Het kromme is nu dat als ik op menu druk er wel een OSD komt. Dit wordt gewoon normaal afgebeeld (dwz: beeld is goed).
Zodra ik de monitor kabel uit m'n videokaart trek springt de monitor op standby.
Heb de kap er al afgehad. Zie niks vreemds, ruikt niet raar.
Heb al het stof verwijderd met een klein zuigapparaatje. GEEN VERANDERINGEN!
Help gevraagd!?!! Heeft iemand hetzelfde gehad? Ik heb het idee dat er een kabelbreuk is.
Nog voor de volledigheid:
17" Fujitsu-Siemens TE786B
MFD: november 1999