Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
Tja, zo lijkt het tenminste nog wat. Ik ben een beetje uitgecowed. Mijn hoofddoel was sowieso het verpletteren van Eddict dus ach, if you can't beat them etc.
Das nou jammer... ik zat je stats al een tijdje in de gaten te houden, en hoopte eigenlijk dat je heel stiekum aan 't sparen was....
Maar inderdaad, met verkrachte eenden..eh.. jeweetwel.. gaat 't beter
Maar inderdaad, met verkrachte eenden..eh.. jeweetwel.. gaat 't beter
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
Sorry Pinball. Ben de laatste tijd voornamelijk random rotzooi aan het sparen. Had al in geen tijden gefetched. Wat er eventueel van over was heb ik vandaag geflushed.
Pinball,
nu we toch al vrienden zijn kunnen we er ook wel een joint venture van maken
nu we toch al vrienden zijn kunnen we er ook wel een joint venture van maken
Misschien dat er nog meer van GHaven's soort zijn die door mij verzwolgen willen worden ?!?!
't is toch mog een mooie miniflush geworden GHaven
En blimmel, wat moet jij nou met die paar blokjes van mij... je hebt er al zóveel
En blimmel, wat moet jij nou met die paar blokjes van mij... je hebt er al zóveel
Pinball,
na de MF zijn we samen toch goed voor een 5e plaats
toch fijn?
na de MF zijn we samen toch goed voor een 5e plaats
toch fijn?
blimmel,
hoe weet je nu al dat je dan 5e wordt?
Je kunt toch niet zien wat de mensen sparen die niet via een (dpc) proxy flushen en het ook niet aanmelden in 1 van de MF topics.
hoe weet je nu al dat je dan 5e wordt?
Je kunt toch niet zien wat de mensen sparen die niet via een (dpc) proxy flushen en het ook niet aanmelden in 1 van de MF topics.
gokje...
(ik bedoel trouwens 5e overall)
(ik bedoel trouwens 5e overall)
Dat snapte ik...
Ik vond het gewoon een gewaagde gok.
Tevens hou ik zo het topic GHaven? in leven, wat een hele eer is voor een ex-DPCer
Tevens hou ik zo het topic GHaven? in leven, wat een hele eer is voor een ex-DPCer
Raar hoe sommige dingen kunnen lopen 
Ik zal proberen jullie namen nog 1 keer hoog in de dailies te krijgen...
* pinball gaat dus binnekort in de spaarstand
Ik zal proberen jullie namen nog 1 keer hoog in de dailies te krijgen...
* pinball gaat dus binnekort in de spaarstand
Pinball,
mijn aanbod geldt nog steeds
mijn aanbod geldt nog steeds
Blimmel 
Ik zou wel willen, maar "Team BVD PEH" vinnik ethisch niet verantwoord, vooral voor de jeugdige kijkers
Ik zou wel willen, maar "Team BVD PEH" vinnik ethisch niet verantwoord, vooral voor de jeugdige kijkers
dan maken we toch een team voor boven de 18 jaar? (sorry VictorB
)
Ik zou ook niet bij Team BVD willen.
Staan veel te laag...
Staan veel te laag...
Pagina: 1