Toon posts:

[ Fifa 2003 + Hitman 2 desktop crash ]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeyz mensen ik zit met een behoorlijk probleem, Fifa en Hitman doen het niet bij mij. Bij Fifa 2003 als ik de wedstrijd wil starten gaat ie terug naar mijn bureaublad Bij hitman 2 is het bijna hetzelfde als ik het spel start gaat ie bij het filmpje ongeveer terug naar mijn desktop. ik heb verschillende drivers geprobeert maar wat ze aan het begin van de instalatie zeggen is dat ik eerst de oude moet verwijderen. waar moet ik dit doen? dit waren mijn vraagjes. ik heb beiden spellen legaal, alleen ik heb ze geleend.

Mijn Systeem.

1006 megahertz
NVidia geforce 2 TI
direct X 8.1
Creative Soundblaster PCI
368 mb ram ongeveer ( wel in de 360 maar precies weet ik niet )
ik werk met Windows XP prof. en met Windows 2000.

wie mij wil en kan helpen posten ! :9

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

De Nvidia drivers kun je gewoon in je software uninstall menu verwijderen.
Heb je ook de nieuwste patches en bios geinstaleert :?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met Bios geinstaleerd ?

• sth
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-01-2022

sth

HYhyHY dunNOno!

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensjes ik zit weer mn best te doen om drivers te kunnen installen maar geen doen t nog :| , ik heb detonater drivers geinstalled ( geen effect ) graphic drivers geinstalled ( ook geen effect ) weet iemand welke drivers ik moet doen. en iemand zij toenet in een post ( die nu weg is dat ik mn bios moest flashen... O-) wat is dat O-) )

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 21:12 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 21:07:
wat is Bios flashen, ik weet alleen maar wat je bios is. :9
hehe.
Dat is gewoon een nieuwe versie van je BIOS software installeren. Dat gaat vrij simpel. De software is te downloaden op de website van je fabrikant.
Derck, houd op, dit is niet leuk.

🌞🍃

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Techposts scoren? :X
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 20:53:
Wat bedoel je met Bios geinstaleerd ?
Met de laatste BIOS versie installeren bedoelt WD flashen. De BIOS in je PC kan mbv een programma'tje herschreven worden, zodat er een nieuwe BIOS op kan worden gezet.
Een BIOS upgrade/flash kan er voor zorgen dat je systeem stabieler wordt, nieuwe hardware ondersteund (goed) wordt (videokaarten, nieuwe CPUs). De nieuwste BIOS kan je downloaden van de site van je moederbord fabrikant, en dan kan je hem onder DOS flashen :)

edit:
Wat doen al je klasgenoten hier Databeest? Stuur ze naar www.beginnersweb.nl oid >:) En wees niet zo snel... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Rafe op 09-12-2002 21:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jongens wel bedankt dat jullie mee denken alleen had ik nooit zover kunnen komen. maar de spellen doen het nog steeds niet ik probeer het wel eff met die bios :)

ik ben er erachter gekomen dat mijn Bios : Asus Intel 815E Chipset Series heet. nu moet ik dus op www.asus.com maar die bestaat niet (8> weten jullie waar ik nieuwe dingen kan downloaden want ik zie t nergens |:(

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 21:52 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 21:14:
Jongens wel bedankt dat jullie mee denken alleen had ik nooit zover kunnen komen. maar de spellen doen het nog steeds niet ik probeer het wel eff met die bios :)

ik ben er erachter gekomen dat mijn Bios : Asus Intel 815E Chipset Series heet. nu moet ik dus op www.asus.com maar die bestaat niet (8> weten jullie waar ik nieuwe dingen kan downloaden want ik zie t nergens |:(
De Intel 815E Chipset is de chipset die je moederbord gebruikt, om er achter te komen welk bios je moet gebruiken, moet je je moederbord type nummer weten, zal vast wel ergens te vinden zijn...
Rafe schreef op 09 december 2002 @ 21:11:
versie installeren bedoelt WD flashen.
Mag ik veronderstellen dat men weet wat flashen is :+
Rafe schreef op 09 december 2002 @ 21:11:
edit:
Wat doen al je klasgenoten hier Databeest? Stuur ze naar www.beginnersweb.nl oid >:) En wees niet zo snel... ;)
offtopic:
mag ik me daar bij aan sluiten :P

Verwijderd

Topicstarter
weet je waar ik dat kan vinden? want ik heb weer gezocht maar kheb eerlijk geen idee waar ik naar moet zoeken
Pagina: 1