Hallo.
Ik heb een (verkeerde
) muisdriver (NT) geinstalleerd onder mijn Windows XP (prof, SP1).
Dit heeft ertoe geleid dat zowel mijn muis als toetsenbord niet meer functioneren onder XP.
De hardware betreft een Dell Latitude laptop.
Zowel docked als undocked doen mijn toetsenborden/muizen/touchpad niets meer.
Ik heb geprobeerd in safe mode op te starten (het F8 menu is nog wel toegankelijk
), maar het probleem is hier hetzelfde: geen reactie van muis/toetsenbord. (Mijn hardware is niet defect)
Als redmiddel heb ik geprobeerd XP opnieuw over mijn bestaande systeem heen te installeren, maar tijdens de installatie is het probleem er al: mijn muis en toetsenbord werken niet, en ik kan de XP installatie niet goed afronden.
Heeft iemand een idee hoe ik uit deze situatie kom zonder al mijn data op mijn laptop te verliezen?
Alvast bedankt
Ik heb een (verkeerde
Dit heeft ertoe geleid dat zowel mijn muis als toetsenbord niet meer functioneren onder XP.
De hardware betreft een Dell Latitude laptop.
Zowel docked als undocked doen mijn toetsenborden/muizen/touchpad niets meer.
Ik heb geprobeerd in safe mode op te starten (het F8 menu is nog wel toegankelijk
Als redmiddel heb ik geprobeerd XP opnieuw over mijn bestaande systeem heen te installeren, maar tijdens de installatie is het probleem er al: mijn muis en toetsenbord werken niet, en ik kan de XP installatie niet goed afronden.
Heeft iemand een idee hoe ik uit deze situatie kom zonder al mijn data op mijn laptop te verliezen?
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 17:54 . Reden: taalfouten ]