Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 17:27:
[...]
Ja ho ho. Sorry hoor maar heeft u de volledige draad gelezen?
Dat er nu een site is komt niet vanuit het niets. Dat is gewoon zo gegroeid en hier aangekondigd in dit topic. DaBit is het (as we speak) aan het onderzoeken. Hij en andere modjes kunnen hier op ieder moment wat van zeggen.
Dit is een IA. Ik geef toe heel populair maar zeker GEEN bedrijf. Ik heb U heel hoog zitten maar, dat hoef ik niet te pikken.
U kunt aan de prijzen zien dat hier niets verdiend wordt. Ik en Bartjuh vinden dit gewoon leuk om te organizeren en we steken hier veel van onze vrijetijd in. Wat waardering zou meer op z'n plaats zijn.
Zeg maar gewoon jij en je.

Het enige wat ik een probleem vind, is dat steeds meer ( echte oc stuff) bedrijven het niet meer kunnen bolwerken en dan helaas verdwijnen. Wat als resultaat geeft dat het straks alleen nog maar op deze manier verkrijgbaar is, en dat betekend ook lang wachten en niet meer even naar die leuke/ speciale winkel rijden om even snel nog dat ene dingetje te scoren wat je nog net even nodig had.
Als ik een bedrijf zou hebben en dit soort inkoop acties er steeds meer komen zou ik de spullen niet meer op voorraad durven nemen omdat je er als bedrijf zijnde toch iets aan moet verdienen om je personeel te kunnen betalen.
Ik sta volledig achter inkoop acties als het om spullen gaat die je niet in Nederland kan kopen.
Dus ik waardeer jullie inzet en werk wel maar probeer ook aan anderen te denken die er hun brood mee moeten verdienen.

Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 17:36:
[...]
Zie jij de Koolance Exos ergens in NL te koop staan dan?
Neem nou bv die megagrote exotische inkoopactie, die spullen zijn in NL toch ook verkrijgbaar? Rounded IDE kabels enzo, niks mis mee, ik vind dit ook een hele goede IA. Eindelijk iets wat
echt bruikbaar is! De normale leek wordt nou eenmaal niet gesponsord door oc-shop, maar moet de spullen kopen

Ook ik moet spullen kopen bij de OC-Shop.nl , en daar sla je de spijker op zijn kop.
Zo`n bedrijf was bijna als eerste op het net met speciale spullen voor ons tweakers, en dankzij dat soort bedrijven hebben we nu met z`n allen zo`n plezierige/leuke tweaking hobby. En juist dat soort bedrijven help je omzeep met IA die het brood uit hun mond stoot. Als je het niet erg vind als je over een tijd over een beurs loopt en er helemaal geen enkel bedrijf zich meer waagt aan speciale spullen en alleen nog maar van die dingen te halen zijn die je overal ziet in elke winkel, is de lol er snel af. Hoeveel stands hadden er op de HCC waterkoeling spullen tekoop??? Heel weinig, waarom??. Gewoon omdat er geen brood meer mee te verdienen is dankzij alle paralelle inport enzv.
Nee, dan liever een paar euro meer en veel meer service en garantie gemak.
Dus nogmaals ook ik moet spullen kopen maar doe dat dan wel graag bij een bedrijf uit Nederland.
IA, heel goed maar dan wel voor de spullen die je hier in Nederland niet kan kopen.
[
Voor 33% gewijzigd door
Verwijderd op 15-12-2002 23:32
]