Toon posts:

Rare Mobo geluidjes

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He guesten,

He ik starte laatst mijn computer op zat toen in Windows XP. Toen viel hij uit, dus ik ff wachten weer opnieuw aandoen starte MSN messenger op en toen viel die weer uit en sinds dien wil hij niet meer aan. Hij maakt trouwens een vreemd geluid. Komt van de kastspeaker en gaat ongeveer zo, "tuut.......tuut........tuut.......tuut", dus steeds met een pauze ertussen.

Weten jullie wat het is

Alvast bedankt

Verwijderd

Welkom op got :D

Waarschijnlijk is er iets in je PC d00d, de vraag is alleen wat, de combinatie van de piepjes en wat ze betekenen is in het boekje ervan te vinden!

Verwijderd

Topicstarter
hier zijn de specs BTW

AMD XP 1800+
256 DDR PC2100 RAM
MSI-KT3 ultra mobo
40 GB maxtor
32 mb standaard videokaartje

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Hoi UT2003freak, sta me toe iets over GoT te vertellen :) De bedoeling is dat we zélf het één en ander aan onderzoek plegen, dus geen topic's a la "m'n PC doet beep, beep, beep als ik XP opstart???", als je kunt aangeven wát je allemaal geprobeerd hebt en het probleem bestaat nog steeds dan kun je gerust een topic openen. De kans dat iemand je goed kan helpen is dan veel hoger. Bottom-line is dat dit veel te summier is. Lees deze sticky eerst eens door en doorloop dan de troubleshooter waarna verwezen wordt, veel succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.