Goed idee direct dicht.

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:51
Veel mensen hebben problemen met dode pixels in TFT-schermen. Ik heb een mogelijke oplossing bedacht. Wellicht niet te realiseren (winkels moeten meewerken), maar toch heel interessant om het over te hebben.

Als één winkel meewerkt dan koopt IEDEREEN zijn TFT daar! Ik weet het, niet technisch on-topic, maar toch zit iedereen die een TFT wil kopen ermee. Daarom vind ik dat het wel thuis hoort op GOT.

De link:
http://gathering.tweakers...message/16296744#16296744

Waarom moet dit onderwerp dicht? Ik wil graag de mening van mensen weten hierover. Waarschijnlijk leest het meest actieve computer-winkel personeel ook mee. Ik kan toch niet zelf alle winkels in Nederland aanschrijven?

Vind jij het persoonlijk een slecht idee? Wat heeft de mod. liever:
-Voor 600 euro een gok.
-Voor 630 euro gegarandeerd een perfect scherm.

Ik zou het wel weten. Ik weet nu niet wat anderen daar van vinden!

Gelieve mijn topic weer open te gooien.

Pmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

pollewob@tweakers.net dus :P
edit:
Compubiter is laat >:)

[ Voor 53% gewijzigd door Arno op 09-12-2002 17:19 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En hoewel het eigenlijk niet hoort wil ik toch even op het topic reageren in LA. Je kunt namelijk in vrijwel alle winkels al vantevoren vragen of je het scherm mag zien, hoef je ook helemaal niets extra's te betalen. Bovendien zal de run op de schermen groter zijn dan de run op de gegarandeerd goede schermen, zo werkt de markt nou eenmaal. Het zal dus echt niet werken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmeter
Voor ik dit geb gepost heb ik dat inderdaad gelezen. Ik vond dat mijn topic niet aan die standaardvoorbeelden voldoet.

Het is mij duidelijk waarom mijn topic dicht is. De mod vind het off-topic, niet technisch. Ik heb daar een tegen-argument voor. Het interesseerd namelijk iedereen die een TFT koopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmeter
foutje?

[ Voor 99% gewijzigd door pmeter op 09-12-2002 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

pmeter schreef op 09 december 2002 @ 17:20:
Voor ik dit geb gepost heb ik dat inderdaad gelezen. Ik vond dat mijn topic niet aan die standaardvoorbeelden voldoet.
Dus mail je 8)7

en de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knop is er niet voor niets :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmeter
Compubiter schreef op 09 december 2002 @ 17:17:

En hoewel het eigenlijk niet hoort wil ik toch even op het topic reageren in LA. Je kunt namelijk in vrijwel alle winkels al vantevoren vragen of je het scherm mag zien, hoef je ook helemaal niets extra's te betalen. Bovendien zal de run op de schermen groter zijn dan de run op de gegarandeerd goede schermen, zo werkt de markt nou eenmaal. Het zal dus echt niet werken ;).
Mycom: niet
Raf: niet
Informatique: niet
2m-computers: niet
3it: niet
e-pc: niet
Alle andere die ik heb geprobeerd: niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Het is mij duidelijk waarom mijn topic dicht is. De mod vind het off-topic, niet technisch. Ik heb daar een tegen-argument voor. Het interesseerd namelijk iedereen die een TFT koopt!
Het topic is gewoon geen technisch topic. Wellicht dat het in Stuffis Generalis zou kunnen, maar daar mag Dido of Durden (of LuNaTiC, net wie er zin in heeft) over beslissen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zou zeggen, briljant idee, werk het uit en over een week of wat komen we je tegen in de shopsurvey :).

Voor de rest mag je het uitvechten met pollewob via pollewob@tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Topictitel klopt niet -> geen goed idee.

RUn op goedkope TFT schermpjes ontstaat. Gaan allemaal met goedkoop, dus niet de normale TFT, de deur uit. Winkel nog 9 dure TFT'tjes staan ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.