Toon posts:

P1 75 Mhz @ 200 Mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
t.a.v. dit topic:

Pentium 1 75 Mhz naar 200 Mhz

hoe kan ik aantonen dat dit WEL zo is dan, ik ga hier echt niet iets liggen rondbazuinen dat helemaal niet klopt, dit is toch het TECH forum waar je mensen zou moeten vertrouwen, als dit nou in de HK stond oke, dan kun je verwachten dat er een slotje op komt, vandaar een vette klacht naar Twyn omdat hij er een slotje op heeft gegooid, ik vind dit niet kunnen, overleg dan eerst met de topicstarter en niet zomaar sluiten, slaan nergens op,

ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.

Verwijderd

Je kan foto's maken van je mobo, en van je bios-opstartscherm, en van je cpu zonder koeling erop. Misschien dat iemand het dan gelooft. Ik geloof het wel hoor

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07-2025

noltha

Hantam!

Kan je dit niet eerst persoonlijk naar de MOD in kwestie sturen.
Op deze manier denk ik niet dat jou topic word open gegooid

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Verwijderd

Topicstarter
noltha schreef op 09 December 2002 @ 16:53:
Kan je dit niet eerst persoonlijk naar de MOD in kwestie sturen.
Op deze manier denk ik niet dat jou topic word open gegooid
hoe moet ik dan in gods naam die modder bereiken??? staat alleen een vaag T.net e-mailadres, ICQ(gebruik ik niet) en op mirc is hij ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 16:53:
Je kan foto's maken van je mobo, en van je bios-opstartscherm, en van je cpu zonder koeling erop. Misschien dat iemand het dan gelooft. Ik geloof het wel hoor
is overigens niet mijn pc, mar van een vriend van mij... ik ziot hier al zeker een jar op T.net en vind dit niet kunnen, hij heft overigens ook geen goede digicam, volgense keer als ik er kom maak ik wel wat pics.

Verwijderd

Jah ok, maar zeg dan ff, waarop heb je je fsb staan en waarop je multiplier.

want die oude mobo'tjes had je die alleen tm 66 mhz ondersteunten (FSB) en dan max MP van 3.5 (of was het 3?) en je had ook nog een serie die tot 83 mhz ondersteunde.

Ik heb in mijn server een P1 133 @ 233 (max van mobo) en alleen zo'n achterlijk klein piele koelblokje erop (net zo groot als een chipset koeler, ongeveer 5 mm hoog en geen fan erop) hij wordt enorm heet maar draait als een peer.

Ik geloof best dan een P1 75 @ 200 kan lopen hoor. Alleen denk ik dat je met een gewone zware socket-a koeler beter uit bent als een hoop fans erop.

Ohwjah, verwachte levensduur van dit topic: totdat er een modje komt....

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07-2025

noltha

Hantam!

De FAQ in Lieve Adjes misschien??

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

minste wat je kunt doen is een screenie van wcpuid

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 16:59:
Jah ok, maar zeg dan ff, waarop heb je je fsb staan en waarop je multiplier.

want die oude mobo'tjes had je die alleen tm 66 mhz ondersteunten (FSB) en dan max MP van 3.5 (of was het 3?) en je had ook nog een serie die tot 83 mhz ondersteunde.

Ik heb in mijn server een P1 133 @ 233 (max van mobo) en alleen zo'n achterlijk klein piele koelblokje erop (net zo groot als een chipset koeler, ongeveer 5 mm hoog en geen fan erop) hij wordt enorm heet maar draait als een peer.

Ik geloof best dan een P1 75 @ 200 kan lopen hoor. Alleen denk ik dat je met een gewone zware socket-a koeler beter uit bent als een hoop fans erop.

Ohwjah, verwachte levensduur van dit topic: totdat er een modje komt....
nah dat met die hoop fans maakt volgens mij ook geen hol uit maar het draait lekker op 200 Mhz en dat is wat hij bedoelde denk ik!
en zijn vraag was hoe hij verder dan 200 Mhz kon komen (eventueel) en niet of het waar is of niet.

Verwijderd

Topicstarter
PipoDeClown schreef op 09 december 2002 @ 17:01:
minste wat je kunt doen is een screenie van wcpuid
we komen pas kijken bij het overclocken en dit leek ons leuk om te posten op tweakers.net omdat we dit nog nooit gezien hebben op T.net
en waar haal ik dat wcpuid dan?.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik verheug me op het moment dat ik de mensen uit dit: Pentium 1 75 Mhz naar 200 Mhz
topic SUPERHARD kan uitlachen op hun kennis van 0.00000000 op het gebied van OC'en!
:D :D

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 17:09:
ik verheug me op het moment dat ik de mensen uit dit: Pentium 1 75 Mhz naar 200 Mhz
topic SUPERHARD kan uitlachen op hun kennis van 0.00000000 op het gebied van OC'en!
:D :D
ben ik nog veel benieuwder hoe hard je op je bek gaat als het je niet lukt
en dan hebben we het wel over stabiel 200 echte mhzen en niet een 200 mhz post

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 17:11:
[...]

ben ik nog veel benieuwder hoe hard je op je bek gaat als het je niet lukt
en dan hebben we het wel over stabiel 200 echte mhzen en niet een 200 mhz post
wat als het niet lukt :?
Het is al gedaan jongen.

ik zou bijna zeggen welkom op Got jonge. }:O

Verwijderd

we komen pas kijken bij het overclocken
je spreekt jezelf tegen :\
enne als je net weet hoe je moet oc-en zal jou dat nooit lukken

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 09:52

nnk

Spreek uit: en en kaa

Hmm wat een topic....
Als je zoeits geloofwaardig over wil laten komen, begin dan met een pic ervan.
Vertel ons je settings (fsb, multiplier), je specs (bios!), je cooling!

Ik denk dat dit weer zoeits is als, hij boot wel, maar dan loopt hij na 10 seconden vast...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 17:16:
[...]

[...]

je spreekt jezelf tegen :\
enne als je net weet hoe je moet oc-en zal jou dat nooit lukken
WTF ik zeg toch dat het AL GEDAAN is echt, wat hebben jullie vandaag VOOR NIVEAU???

Ik praat niet meer met mensen diue denken dat ze kunnen OCén op T.net
Ik zoek wel een GOED forum met mensen die dit wel normal kunnen beoordelen.

Verwijderd

Gast, i.p.v. je zelf op te fokken kan je ook naar die "vriend" fietsen en foto's maken of zo...

Verwijderd

het is niet onwaarschijnlijk hoor, het kan best dat Intel p75 de deur uitdeed die makkelijk 200 hadden kunnen zijn.. dus zo hoeft iedereen nou ook weer niet te reageren, zoek als jem niet geloofd bewijs, dan onstaat er misschien nog een mooie discussie?

moraal ridder signing off :+

Verwijderd

Beste ID-Tweak, als je nu eens een screenshot van wcpuid hier neerzet,ongesoept welteverstaan, dan mag je van mij een topic lang iedereen uitlachen. Maar eerst zien dan geloven. Ik ben zeer benieuwd

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 17:21:
Gast, i.p.v. je zelf op te fokken kan je ook naar die "vriend" fietsen en foto's maken of zo...
gast.... wet je hoe koud het is buiten?? :+ :+ :P

Verwijderd

Topicstarter
sorry tis niet mijn pc. staat bij een vriend van me.

Verwijderd

Ik ben het met Twynn eens, en dit topic hoort hier niet.

Mailen dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.