Toon posts:

Wat te doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai guys,

ik had een vraagje,

ik wil een Geforce 2 kopen... Ik zit te dubben tussen de Prophet Geforce 2 32 mb MX of de prohet geforce 2 32 meg DDR...

Is de performance nou echt het geld waard?

Verwijderd

ligt denk ik aan je eigen eisen. visueel is er niet zoveel verschil voor het blote oog, de ddr rekent alleen veel sneller komt spellen als 1st person shooters natuurlijk altijd ten goede....

als je geld hebt ddr!!! maar dan geen prophet joh neem dan een beter merk.
ikzelf ben arm dus een prophet 2 mx...ik ben tevreden

alleen behoor ik tot de gelukkigen met een crashend systeem door asus mobo, amd processor en geforce2

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
mmm tell me more... kga VANDAAG een Asus A7v kopen + AMD TB-900 + Hercules GF2 MX 32 MB... dus als daar iets fout mee is, dan wil ik dat graag (!!!) weten...

Verwijderd

zie mijn post iets terug....mijn pc is net nieuw en al terug naar de winkel!!!

ik weet niet maar ik zie hier steeds meer posts van crashende systeemen bij games met asus amd en geforce2.....arghh

en zoveel oplossingen...en niks helpt

Verwijderd

Topicstarter
nou het is zo dat ik nogal fan ben van 3d spellen. denk aan quake2, quake3, half-life, soldier of fortune, counter strike, Deus Ex, Unreal Tournament en al dat soort spellen...

ik heb een AMD athlon 500 @ 650 mhz, Iiyama 403 visionmaster, 128 ram pc100, a-open ak72 (dus die ondersteund 4x AGP en fastwrite)... ik heb nu een viper 770 Ultra.. Maar ik vind 40 fps - 70 fps gemiddeld met halflife gewoon te weinig.. Het trilt dan zo erg het scherm :)

Ik heb opzich best geld hoor daar ligt het niet aan.. ik wil gewoon weten of het het ECHT waard is...

En je zei dat die prophet niet zon goed merk was? welke zou je me dan aanraden?

bvd

capone

Verwijderd

ati radeon

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:40
Een upgrade van TNT2 Ultra naar Geforce2 MX is in mijn ogen zinloos, je haalt hier nauwelijks performance winst mee! Als je meer frames wil, koop dan een Geforce2 GTS!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 13:42
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 15:37 schreef Snake het volgende:
Een upgrade van TNT2 Ultra naar Geforce2 MX is in mijn ogen zinloos, je haalt hier nauwelijks performance winst mee! Als je meer frames wil, koop dan een Geforce2 GTS![/quote]De performance van de GF2MX is bijna hetzelfde als die van de GF DDR, en aangezien ik die heb, wil ik hierbij even vermelden dat de GF DDR (en dus ook de GF2MX) aanzienlijk beter scoort dan een TNT2 Ultra.
Mijn 3D games draaien allemaal op 1280x1024x32bit met een zeer acceptable framerate (40+). Vergeet niet dat de geometrische proc veel werk van de proc afneemt bij hoge poly-counts.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Pagina: 1