Ik heb een heel raar probleem, als ik een asp pagina hier op het intranet op het werk daari is er niks aan de hand, als ik 'm daarentegen op internet zet pakt ie een bepaalde waarde van het script niet meer.
nu heb ik het idee dat de server waar ie op draait op internet dat ie valt over de Replace van de punten in het bestelnummer... deze replace moet er zijn omdat ie anders valt over de punten in het bestelnummer dus het moet op dat moment een string getallen zijn zonder punten... zoals in bovenstand voorbeeld te zien is vervangt ie de punten door niks dus eigenlijk verwijderd ie ze...
Maar kan het hier aan liggen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <FORM NAME="itemsform">
<table>
<tr>
<td><INPUT TYPE="button" NAME="cbtadd" VALUE="Voeg product toe" onclick="top.topFrame.buyItem('<%=art11%>','<%=bestnr11%>', document.maten<%= Replace(bestnr11,".","") %>.slctmaat.value, '<%=prijs11%>', '1')"></td>
</tr>
</TABLE>
</form> |
nu heb ik het idee dat de server waar ie op draait op internet dat ie valt over de Replace van de punten in het bestelnummer... deze replace moet er zijn omdat ie anders valt over de punten in het bestelnummer dus het moet op dat moment een string getallen zijn zonder punten... zoals in bovenstand voorbeeld te zien is vervangt ie de punten door niks dus eigenlijk verwijderd ie ze...
Maar kan het hier aan liggen?
Never eat yellow snow...