EDIT: Ik heb nu ook de Plextor CD-Rewriter gestealth, zie de onderste twee plaatjes. Redelijk simpel, maar het werkt zeer goed! Gewoon tegen het frontje drukken en het laadje gaat open.
Ik heb in het weekend eindelijk een baybus gemaakt. Ik had er al een maar die was lang zo mooi niet. Goed, wat elektronica gemaakt en aan de slag gegaan en het resultaat mag er zijn vind ik.
De baybus is geschikt voor 4 fans en die fans kunnen op 12v, op 5v en op uit gezet worden.
Ik heb het geheel in een oude cd-rom behuizing gebouwd, met de stroomconnectoren op de achterkant gelijmd (Die voor de fans nog niet dat doe ik in het weekend, de draadjes waren net een centimeter te kort
), zodat ik er makkelijk bij kan en alles dicht kan blijven.
Hier de foto's:
Elektronica:

Stroom connector:

Baybus overview:

Baybus overview 2:

Totaalplaatje:

Stealth cd-rw dicht:

Stealth cd-rw open:

Ik vind hem zelf wel goed gelukt.
Ik heb in het weekend eindelijk een baybus gemaakt. Ik had er al een maar die was lang zo mooi niet. Goed, wat elektronica gemaakt en aan de slag gegaan en het resultaat mag er zijn vind ik.
De baybus is geschikt voor 4 fans en die fans kunnen op 12v, op 5v en op uit gezet worden.
Ik heb het geheel in een oude cd-rom behuizing gebouwd, met de stroomconnectoren op de achterkant gelijmd (Die voor de fans nog niet dat doe ik in het weekend, de draadjes waren net een centimeter te kort
Hier de foto's:
Elektronica:

Stroom connector:

Baybus overview:

Baybus overview 2:

Totaalplaatje:

Stealth cd-rw dicht:

Stealth cd-rw open:

Ik vind hem zelf wel goed gelukt.
[ Voor 18% gewijzigd door Exigence op 10-12-2002 21:02 ]