[ADLS] Installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

Human-in-the-Loop

Topicstarter
Omdat we thuis aan het verbouwen zijn kan ik nu niet de telefoonlijnen zoals het zou moeten aanleggen (kan pas over week of twee), zo dus:
Link: http://www26.brinkster.com/ah1222/1.html

Maar ik wilde graag weten of het zo ook zal werken (als t werkt moet de lijn dus dan bezet zijn) zodat ik in ieder geval van de snelheid kan genieten...
Link: http://www26.brinkster.com/ah1222/2.html

[ Voor 207% gewijzigd door majoh op 09-12-2002 16:34 ]

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Helaas kunnen we je plaatjes niet bekijken.
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.
edit:

En nu is je hele post weg :?

[ Voor 11% gewijzigd door -Mous- op 09-12-2002 16:30 ]

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:47
Tja, waarschijnlijk kan ie niet meer internetten na de installatie :)

• majoh
  • Nu online

majoh

Human-in-the-Loop

Topicstarter
Ja ging kut... maar klik nu maar op link, en dan lukt t wel... (wist niet dat je niet kon directlinken bij brinkster...)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:04
Tweede mogelijkheid mag/kan officeel iig niet....

• -Mous-
OsseMaarten schreef op 09 december 2002 @ 16:28:
Omdat we thuis aan het verbouwen zijn kan ik nu niet de telefoonlijnen zoals het zou moeten aanleggen (kan pas over week of twee), zo dus:
Link: http://www26.brinkster.com/ah1222/1.html

Maar ik wilde graag weten of het zo ook zal werken (als t werkt moet de lijn dus dan bezet zijn) zodat ik in ieder geval van de snelheid kan genieten...
Link: http://www26.brinkster.com/ah1222/2.html
Helaas, je moet echt eerst het signaal splitten, anders werkt je telefonie niet.

Het eerste plaatje is dus goed en het tweede plaatje fout.

• majoh
  • Nu online

majoh

Human-in-the-Loop

Topicstarter
Helaas, je moet echt eerst het signaal splitten, anders werkt je telefonie niet.

Het eerste plaatje is dus goed en het tweede plaatje fout.
Ik weet dat je eerst moet splitten, maar kan t niet zo, en dat de lijn dan bezet is...

• -Mous-
OsseMaarten schreef op 09 December 2002 @ 16:37:
[...]
Ik weet dat je eerst moet splitten, maar kan t niet zo, en dat de lijn dan bezet is...
Waarom probeer je het niet gewoon? Is gewoon een kwestie van wat kabels aansluiten. Zorg er wel voor dat je ze nog niet weg werkt ;)

• majoh
  • Nu online

majoh

Human-in-the-Loop

Topicstarter
Waarom probeer je het niet gewoon? Is gewoon een kwestie van wat kabels aansluiten. Zorg er wel voor dat je ze nog niet weg werkt
ik ga t zeker proberen, maar wilde het graag weten van te voren, krijg als t goed is vandaag of morgen het pakket. En zoals ik al zei wordt t(als t werkt) een tijdelijke oplossing... (thnx in ieder geval!)

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 11:29

nIghtorius

Poef!

het 1e werkt.. OK!
de 2e ook!!! (had ik ook gehad ffies)..

probleem van de 2e oplossing is als je telefoon afgaat en je neemt 't op dat je je ADSL verbinding ff kwijt bent.. :D

het betekend dat je WEL KUNT BELLEN EN GEBELD worden met de 2e mogelijkheid.. dus in jouw bedoelde situatie komt het precies overeen wat je wou.

[ Voor 31% gewijzigd door nIghtorius op 09-12-2002 16:50 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• majoh
  • Nu online

majoh

Human-in-the-Loop

Topicstarter
het 1e werkt.. OK!
de 2e ook!!! (had ik ook gehad ffies)..

probleem van de 2e oplossing is als je telefoon afgaat en je neemt 't op dat je je ADSL verbinding ff kwijt bent..

het betekend dat je WEL KUNT BELLEN EN GEBELD worden met de 2e mogelijkheid.. dus in jouw bedoelde situatie komt het precies overeen wat je wou.
Dus de telefoon gaan gewoon over, en als je m dan afpakt is verbinding weg?? Wel vaag... (Maar snachts gaat de telefoon toch niet :))

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Als je de verschillende handleidingen leest / hier op GoT een beetje rondzoekt, zul je lezen dat oplossing 2 niet kan.
Gewoon zoekvraagje dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.