ah hier was ik naar op zoek (al een flinke poos) met de search, gelukkig is de topic nog vrij recent dus het kicken ervan lijkt me dan niet zo'n ramp
Ik heb hetzelfde probleem en ook met een asus v8170, dat is, voor diegenen die 't niet weten, een GF4 MX440
Ook ik heb hem aan de tv-out gehangen (de tv

), met de standaard DivX codec (3.11 en 4.12 daar overheen waarbij 3.11 content nog wel gewoon met 3.11 wordt afgespeeld, kreeg je in een vraag bij 4.12 setup

). Alleen het vreemde is, dat het beeld tijdens de hele film wel gewoon synchroon met het geluid loopt, maar dat ie dan gewoon even 1 of 2 seconden blijft hangen waarna hij een stukkie versnelt om het beeld weer te her-synchroniseren.
Nou is het geval wel (moet ik er even bij zeggen) dat ik de divx vanaf m'n p4, die boven staat, afspeel, daar zitten qua netwerk een 100mbit HUB en een 100mbit switch tussen. Ik zal dus nog even gaan pogen om eerst de divx naar de betreffende pc te kopiëren om te kijken of dat nog helpt...
Maar als iemand ditzelfde probleem gehad heeft en dit opgelost heeft, dan hoor ik het graag (ik kijk liever een film op m'n pa's stereoset en die sony tv die daar staat, dan op m'n IIyama 19"je

).
Dan nog even de specs van het systeem waarop de DivX afgespeeld wordt:
Moederbord: MSI 6163 Pro
Processor: Intel
® Coppermine Celeron 700MHz
Geheugen: 458MB SD
Player: WMP 6.4 & MicroDVD, beide zelfde probleem (MDVD gebruikt dan ook dezelfde dll's als WMP

)...
Datzelfde systeem draaide, toen ie nog hier boven stond, perfect DivX en XviD, enige verschil was dat er toen 320MB geheugen en een Asus V8440 (GF4 Ti4400) in zaten.
[
Voor 9% gewijzigd door
NoBody op 26-12-2002 04:44
]