Toon posts:

Externe Jetdirect kaart voor Deskjet 720

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met een HP Jetdirect kaart die op een HP Deskjet 720 is aangesloten ? Nou ik wel en het werkt voor geen meter.

Het schijnt dat je geheugen in de printer nodig hebt om hier gebruik van te maken en een DJ720 is een printer die dat nou net niet heeft, iemand een manier om hem toch te kunnen aansturen ?

alvast bedankt

• wkerkhoven
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-12-2021

wkerkhoven

MCSE-er !! Op naar CCNA !!

Hi,

:)
wat heb je voor een OS ? Als je op het knopje blijft drukken als je hem aan zet reset deze zich en geeft het ook nog een printje !!
Hier staat het IP adress op.
via HPadmin kan je hem dan ook vinden !!
Heb je deze niet moet je het via telnet doen. ( "?" doet wonderen )

als je via Windows er naar gaat printen moet je goede driver hebben voor je JetBox. of via IP printen !!

W.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 16:25:
Iemand ervaring met een HP Jetdirect kaart die op een HP Deskjet 720 is aangesloten ? Nou ik wel en het werkt voor geen meter.

Het schijnt dat je geheugen in de printer nodig hebt om hier gebruik van te maken en een DJ720 is een printer die dat nou net niet heeft, iemand een manier om hem toch te kunnen aansturen ?

alvast bedankt
HP710 is een sofprinter en die kan er niet mee omgaan, maar de HP720 wel.
Waarschijnlijk heb je een ander probleem.

Verwijderd

nee, 720 is ook een gdi printer dus dat gaat je niet lukken, sorry.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

1 oplossing... aparte HP Printsmurfer (of een ander merk) aanschaffen.... verder zou ik het niet weten :| sorry...

Deze plek is te koop.

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

wat voor jetdirect...?
Kijk naar http://www.hp.nl/products/printer_netwerkaansluiting/ en kijk naar compabiliteit.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

720 gaat niet werken ........ al eerder een topic over gehad ........
ik heb zelf btw en 710 ennuh ........ no way!
hp geeft dit trouwens zelf oof aan dat dit niet werkt!

http://h20015.www2.hp.com...01&prodId=hpjetdirec18597

*Exception list
Most HP parallel-based peripherals and non-HP parallel-based printers are supported. However, there are some types of printers that are not supported:

Host-based (sometimes referred to as GDI printers). A printer that relies on the computer's processor to rasterize the print job. Most host-based printers use the GDI interface built into Windows (hence the "GDI printer" term), so there is no need to convert the data to PostScript(R), PCL, or other printer language.
PPA (Printing Performance Architecture). Like host-based printing, this architecture relies on the computer's processor. The software driver handles all formatting, such as color matching and correction, half-toning, edge enhancement, tone correction, and ink management.
Such printers include:

HP Deskjet 710c, HP Deskjet 712c
HP Deskjet 720c, HP Deskjet 722c
HP Deskjet 820Cxi or 820Cse printer,
HP Deskjet 1000c, HP Deskjet 1000Cxi, HP Deskjet 1000Cse
HP Photosmart Photo printer
HP LaserJet 1000
HP LaserJet 3100 product
The following printers are not supported on traditional networks. They are supported on home PNA networks using a Jetdirect Home PNA print server (which has since been discontinued).

HP Deskjet 930c, 932c, 935c
HP Deskjet 950c, 952c
HP Deskjet 810c, 812c
HP Deskjet 830c, 832c, 840c, 842c
HP Deskjet 880c, 882c

[ Voor 79% gewijzigd door Fish op 09-12-2002 21:33 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reactie,

Erg jammer dat deze printer niet werkt achter een jetdirect box, heb er 2 liggen, maar kan deze dus niet gebruiken, hoorde van iemand dat een printer uit de oertijd (Deskjet 500) wel werkt achter zo'n jetdirect box dus vindt ik het vreemd dat dit door een aantal nieuwere printers niet meer wordt ondersteund.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 09:16:
Bedankt voor jullie reactie,

Erg jammer dat deze printer niet werkt achter een jetdirect box, heb er 2 liggen, maar kan deze dus niet gebruiken, hoorde van iemand dat een printer uit de oertijd (Deskjet 500) wel werkt achter zo'n jetdirect box dus vindt ik het vreemd dat dit door een aantal nieuwere printers niet meer wordt ondersteund.
De wat goedkopere nieuwe niet ;)
Pagina: 1