Windows XP verbergt automatisch de icoontjes van pictogrammen in het systeemvak die niet gebruikt worden. Via eigenschappen voor taakbalk kun je via de knop aanpassen in het kader "Niet aktieve pictogrammen verbergen" opties opgeven voor deze icoontjes. In het rijtje wat dan verschijnt heb ik een groot aantal icoontjes staan van programma's die ik al lang geleden ge-deïnstalleerd heb. Ik wil dus graag dit rijtje met iconen opschonen. Is dit mogelijk en zo ja, hoe? Het is oke als het via een registersleutel verwijzing moet want ik ben in het register wel thuis. Iemand een oplossing?
Verwijderd
Voor de duidelijkheid : in je systemtray staan icoontjes van programma's die je niet meer gebruikt?
Ik heb je titel verduidelijkt. Zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
[ Voor 55% gewijzigd door SH007 op 09-12-2002 16:19 ]
rechtermuisknop op scheiding taskbar/systray -> customize notifications...Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 16:15:
Voor de duidelijkheid : in je systemtray staan icoontjes van programma's die je niet meer gebruikt?
Daar staat dus Naam van het programma + behaviour (wel of niet hiden)
Dat bedoelt topicstarter.
Human Bobby
Ja dat bedoel ik, en in het rijtje wat dan verschijnt (waar je dus kunt kiezen voor verbergen e.d.) staan een aantal icoontjes van programma's die niet meer op mijn systeem staan en die wil ik dus verwijderen, dus ik vraag me af waar haalt windows dit vandaan en waar slaat hij die lijst op, dan kan ik hem leeggooien of aanpassen, want als je schoon installeert is dit rijtje ook leeg.. Sorry nog voor de titel, ik zal er beter op letten voortaan.
Het staat iig niet in je register, en de functie heeft ook geen naam (gezocht op google met notifications en notification list systray clean, maar geen resultaten), dus volgens mij moet het in je userprofiel staan dus daar ben ik nu aan het zoeken. 
edit: nou daar staat het ook niet, en om nou elk bestand in de windows directory te laten doorzoeken mag je zelf proberen.
edit: nou daar staat het ook niet, en om nou elk bestand in de windows directory te laten doorzoeken mag je zelf proberen.
[ Voor 21% gewijzigd door Justice op 09-12-2002 17:04 ]
Human Bobby
Pagina: 1