• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:02
Is het wat?

Of kan ik beter een 2e hands Palm V of vergelijkbaar zoeken?

• Kunstgebit666
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-02-2022

Kunstgebit666

The devil has no toothbrush

Lekker duidelijk ook...

Verwijderd

koop een tweedehands Palm V.

(en meer info graag)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:43

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik heb 2e hands de Palm Vx gezien voor een lagere prijs dan een nieuwe zire.

Het is erg jammer dat de m105 niet meer verkocht wordt :( , die heeft meer te bieden dan de zire voor dezelfde prijs.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Tazzy
Ik wil dus al een tijdje een organizer omdat ik vaak afspraken vergeet.
De meeste vind ik de groot of te duur of beide.
Ik heb heel even een Psion 3 gehad maar die vond ik te log. Had met dat ding een beetje
het gevoel dat ik

Nu zag ik laatst een advertentie van die Zire en ik moet zeggen dat ik em qua uiterlijk wel stoer vind. Meer info over de zire... www.palm.com?

• Tazzy

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Koop een Clie S300, kost ook niks 2ehands en is IMO beter dan de Vx (heeft o.a. Memory Stick slot)

• Tazzy
Als ik dan toch voor iets anders ga zou ik kiezen voor een organizer met CF slot omdat mijn digitale camera deze ook gebruikt (heb nog een ongebruikt 8mb kaartje liggen ergens).

Ik vind vooral de dikte belangrijk. Hoor net dat een collega van het weekend zijn IPaq verkocht heeft, was ooit een optie tot ik zag hoe dik dat ding is. De Handspring visor edge vind ik ook heel stoer qua dikte maar valt een beetje in de te duur reeks.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nouja de enige PalmOS apparaten met CF-slot zijn de TRGPro/Handera's en deze hebben het formaat van een Palm III (misschien nog wel dikker), dus dat zou dan geen optie zijn.
Pagina: 1