Een goeiedag allemaal ik heb het volgende probleem .Nieuwe pc aangeschaft maar isdn werkt raar .Als je wilt verbinden met inet dan kan niemand mij meer bellen dus alle lijnen neemt hij over .Met oude isdn had hij dat niet iemand een snelle oplossing?
Misschien iets meer info zou welkom zijn.
En de search gebruiken, dit is al zo vaak voorbij gekomen. En het staat in het foutje forum.
Move naar --> IT
En de search gebruiken, dit is al zo vaak voorbij gekomen. En het staat in het foutje forum.
Move naar --> IT
1. Te lange kabel en niet goed ge-terminate
2. Lijnen gebundeld?
Ik neem aan dat je inbelt met een ISDN adapter?
2. Lijnen gebundeld?
Ik neem aan dat je inbelt met een ISDN adapter?
"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"
Verkeerde forum... [NT] --> [IT]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
bij de instellingen van je inbelverbinding moet je even kijken of daar lijnen bundelen aagevinkt staat, dan moet je dat uitzetten.
Je gebruikt gewoon beide lijnen, en dat kost je dus ook dubbel zo veel euro's. Wel ook meer snelheid....
Je gebruikt gewoon beide lijnen, en dat kost je dus ook dubbel zo veel euro's. Wel ook meer snelheid....
Verzin in het vervolg aub een wat duidelijkere titel, dit is echt niet duidelijk zo.
Bij ISDN heb je 2 lijnen. Als ze beide bezet zijn door je modem, zit je dus met 2 lijnen tegelijk in te bellen. Hoe je dit kunt veranderen naar 1 enkele lijn, zie daarvoor de search en/of de (online) manual van je modem.
Succes !
Bij ISDN heb je 2 lijnen. Als ze beide bezet zijn door je modem, zit je dus met 2 lijnen tegelijk in te bellen. Hoe je dit kunt veranderen naar 1 enkele lijn, zie daarvoor de search en/of de (online) manual van je modem.
Succes !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()