Toon posts:

Asus A7M266 Multiplier aanpassen icm Tbred

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

het gaat als volgt. Ik zit nu in Zweden maar ik ben binnenkort weer thuis en wil op mijn vertrouwde mammaplankje een Tbred stoppen (1800+ met leuke weekcode) }), en dan meteen ffies hoger klokken. Ik heb wat research gedaan en ik krijg dit soort dingen..

"Op het gebied van overclocking staat dit bord zijn mannetje, maar vergeet het één belangrijk ding: multiplier adjustment. Deze optie staat wel aangegeven in de BIOS, maar werkt vooralsnog niet." :r

Dus die MP zit me in de weg....of nie...heeft iemand enig idee hoe die zal reageren...Tbird waren locked ok dan kan je niet aan de MP zitten <--DUh ,maar nu met de laatste bios update (ondersteunt tot 2100+) kan ik dan wel aan die MP zitten? :? (of moet ik me aars moven naar die hard overclocking etc.)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 15:24 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

gehehe, dit is weer het andere uiterste.
heb zelf een Epox 8K9A, en die kan zonder unlock de MP aanpassen :)
zit alleen nog een Duronnetje op :S dus dat moet nog veranderen.

biosupdate: gewoon proberen als je PC verder gewoon goed loopt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:07

KneoK

Not in a million lightyears

Wat ik als eerste even zou doen is dit topic even doorlezen:

2600+ op A7M266

Nee, ik weet dat je geen 2600+ of 2400+ op je bord wilt zetten, maar hou er rekening mee dat Asus de support van een Thoroughbred op de A7M266 weer verwijderd heeft van de site...

Edit: Multiplier is niet mogelijk !!! Je moet een blokje dipswitches op je moederbord solderen voordat je die aan de praat zal kunnen krijgen. Via de BIOS is onmogelijk.

Ik heb een vrij lange tijd met dit bord gedraaid en heb zo'n beetje alles mbt. overclocking ed. uitgezocht toentertijd. Dus:

• Multiplier zul je zelf moeten solderen
• Thoroughbred ondersteuning zou ik voorzichtig mee zijn

[ Voor 39% gewijzigd door KneoK op 10-12-2002 15:31 ]