Ik heb afgelopen week een computer samengesteld en gekocht. Nadat ik hem thuis kreeg heb ik hem netjes in elkaar gezet, en heb er Windows XP op geinstalleerd. Toen ik Fifa2003 erop installeerde, en het wilde spelen, leek het of ie bleef "hangen" en nadat ik het 10 seconde aangekeken had, reboote hij spontaan. Ik hoopte dat dit aan Fifa lag, maar het bleek ook bij andere spellen soms te zijn. Niet tijdens het spelen, maar tijdens het laden van een spel. Helaas bleek het OOK niet alleen bij spellen te zijn, maar heb ik het ook 1x onder windows zelf meegemaakt.. tijdens het zoeken via windows verkenner.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
De pc bestaat uit de volgende onderdelen:
P4 2,4Ghz
MSI 648 MAX
120 GB Maxtor 7200
512 DDR 333
Radeon 9700 Pro
Lite-On 52/24/52
Lite-On 16X DVD
SB live 5.1
Ik heb diverse dingen geprobeerd nadat ik het probleem constateerde, zoals:
* nieuwste videokaart drivers,maar dit leek me onlogisch omdat hij het in windows ook heeft
* AGP en IDE drivers geinstalleerd die bij het moederbord zaten (eerst gewoon XP drivers die standaart geinstalleerd werden gebruikt)
* Het ligt NIET aan de CPU temp dat die te hoog ofzo word.. hij blijft 30-35 graden.
Iemand een idee??
Alvast bedankt
JM. Starmans
Weet iemand waar het aan kan liggen?
De pc bestaat uit de volgende onderdelen:
P4 2,4Ghz
MSI 648 MAX
120 GB Maxtor 7200
512 DDR 333
Radeon 9700 Pro
Lite-On 52/24/52
Lite-On 16X DVD
SB live 5.1
Ik heb diverse dingen geprobeerd nadat ik het probleem constateerde, zoals:
* nieuwste videokaart drivers,maar dit leek me onlogisch omdat hij het in windows ook heeft
* AGP en IDE drivers geinstalleerd die bij het moederbord zaten (eerst gewoon XP drivers die standaart geinstalleerd werden gebruikt)
* Het ligt NIET aan de CPU temp dat die te hoog ofzo word.. hij blijft 30-35 graden.
Iemand een idee??
Alvast bedankt
JM. Starmans